Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 283
Εξόρυξη δεδομένων από κοινωνικά δίκτυα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03)
Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής της πλειοψηφίας των ανθρώπων σήμερα, με αποτέλεσμα ένας τεράστιος όγκος ακατέργαστης πληροφορίας να έχει μαζευτεί. Εδώ έρχεται η εξόρυξη δεδομένων στα κοινωνικά ...
Διαδραστική οπτικοποίηση με χρήση AR. Η περίπτωση του Κάστρου της Κάτω Χώρας Κυθήρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)
Οι πρακτικές συλλογής, τεκμηρίωσης και ανάδειξης ιστορικών/αρχαιολογικών αντικειμένων και χώρων πολιτισμού αντικαθίστανται σταδιακά από νέες μεθόδους, τις ψηφιακές. Tα τελευταία χρόνια η χρήση των νέων μεθόδων γίνεται ...
Λογισμικό Ανίχνευσης Εισβολής (ΛΑΕ) κατά των επιθέσεων Crypto - Ransomware
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Στην παρούσα διατριβή παρουσιάζεται ένα Λογισμικό Ανίχνευσης Εισβολής (ΛΑΕ) για Windows λειτουργικό σύστημα, το οποίο παρακολουθεί τις αλλαγές στο σύστημα αρχείων (filesystem monitoring) και ακολούθως ενημερώνει τον χρήστη ...
Πλατφόρμα εκπαίδευσης με ηλεκτρονικά παιχνίδια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει την εισαγωγή των παιχνιδιών μέσω Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Η/Υ) στην εκπαίδευση και την σημασία τους στην ομαδική και την ατομική μάθηση. Γίνεται αναφορά για τη ...
Προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας αγγλικών με την RBT
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03)
Στην παρούσα εργασία θα παρουσιάσουμε και θα αναλύσουμε την ηλεκτρονική μάθηση (e-learning), την Ταξινομία του Bloom (Bloom’s Taxonomy) καθώς και την Αναθεωρημένη Ταξινομία του Bloom (Revised Bloom’s Taxonomy ή RBT). Βάσει ...
Διαδικαστική δημιουργία πόλης, προσομοίωση κοινωνίας και χρήση του μοντέλου OCEAN σε Unity3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει στόχο τη κατασκευή μιας πόλης η οποία έχει δημιουργηθεί διαδικαστικά με τη χρήση δυναμικών μεθόδων κατασκευής. Με την βοήθεια της πλατφόρμας ανάπτυξης Unity3D, θα γίνει η προσομοίωση των ...
Ανάπτυξη native Android εφαρμογής με image labelling
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10)
Η μεταπτυχιακή εργασία αναπτύχθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος
«Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής» του τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημείου
Πειραιώς. Ο στόχος της διατριβής είναι να δημιουργήσει μια ...
Σχεδίαση και παραμετροποίηση στοιχείων πολιτιστικής κληρονομιάς σε περιβάλλον ΒΙΜ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12)
Το «Κτιριακό πληροφοριακό μοντέλο» ή αλλιώς BIM (Building Information Modeling) έχει αναδειχθεί ως μια καινοτόμος τεχνολογία στον κατασκευαστικό κλάδο, η οποία τείνει να αντικαταστήσει τη συνήθη διαδικασία παραγωγής ...
Εκμάθηση του πλαισίου ανάπτυξης (framework) .NET Core
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-11)
Αυτή η εργασία επικεντρώνεται στην εκμάθηση του πλαισίου ανάπτυξης ιστοσελίδων για τη
δημιουργία εφαρμογών Ιστού στην πλατφόρμα ASP.NET Core. Υπάρχουν 10 κεφάλαια όπου
παρέχεται κώδικας της ASP.NET Core σε κάθε κεφάλαιο ...
Εικονική περιήγηση και εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας στη Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)
Στην παρούσα εργασία θα εξεταστεί η έννοια της επαυξημένης πραγματικότητας και ο τρόπος
εφαρμογής της σε μουσειακούς χώρους και πολιτιστικούς οργανισμούς. Σκοπός είναι να
μελετηθεί ο βαθμός που η εφαρμογή της τεχνολογίας ...