Προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας αγγλικών με την RBT
Applying Revised Bloom’s Taxonomy (RBT) on English course
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Bloom's Taxonomy ; Revised Bloom’s Taxonomy ; Cognitive learning ; KnowledgeΠερίληψη
Στην παρούσα εργασία θα παρουσιάσουμε και θα αναλύσουμε την ηλεκτρονική μάθηση (e-learning), την Ταξινομία του Bloom (Bloom’s Taxonomy) καθώς και την Αναθεωρημένη Ταξινομία του Bloom (Revised Bloom’s Taxonomy ή RBT). Βάσει της τελευταίας θα αναπτύξουμε ένα επαναληπτικό ηλεκτρονικό παιχνίδι στην αγγλική γλώσσα για λόγους επανάληψης ύλης για παιδιά που θα πάνε στην Δ΄ Τάξη Δημοτικού. Το παιχνίδι δημιουργήθηκε στην πλατφόρμα Articulate Storyline 360. Η εφαρμογή των επιπέδων της αναθεωρημένης ταξινομίας μάς εξυπηρετεί στο να μπορεί ο εκπαιδευτικός να αναγνωρίσει τυχόν δυσκολίες ανά επίπεδο και να έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει επισταμένως, προκειμένου ο εκπαιδευόμενος να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο. Μέσω αυτού θέλουμε να δούμε κατά πόσο η εξ αποστάσεως εκπαίδευση και κατ’ επέκταση οι μαθησιακοί στόχοι μπορούν να γίνουν με ουσιώδη και επιτυχή τρόπο.