Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Υγειονομική κρίση"
Αποτελέσματα 2-3 από 3
-
Στρατηγικές μάρκετινγκ σε περιόδους κρίσης στον τουρισμό. Μελέτη περίπτωσης ο ξενοδοχειακός κλάδος στην Ελλάδα την εποχή του Covid-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Ο τουρισμός αποτελώντας έναν από τους βασικότερους πυλώνες της ελληνικής, αλλά και της παγκόσμιας οικονομίας, έχει κληθεί κατά καιρούς να αντιμετωπίσει περιπτώσεις κρίσεων, οι οποίες έχουν άμεσο αντίκτυπο και τον καθιστούν ... -
Στρατηγική ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-27)Η παγκόσμια υγειονομική κρίση που προκάλεσε η πανδημία του Covid-19 επηρέασε σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο κόσμος και συνεπώς τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η αγορά. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί έναν ...