Διαχείριση συγκρούσεων στο επιχειρηματικό περιβάλλον και δημιουργία εμπιστοσύνης στους σύγχρονους οργανισμούς
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Διαχείριση συγκρούσεων ; Τεχνικές διαχείρισης συγκρούσεων ; Εμπιστοσύνη ; ΕργαζόμενοιΠερίληψη
Τη σημερινή εποχή οι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν ένα πλήθος ζητημάτων, τα οποία προκύπτουν είτε στο εσωτερικό τους περιβάλλον είτε στο εξωτερικό. Ένα από τα βασικά προβλήματα που είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα απασχολήσει είναι και αυτό των συγκρούσεων, καθώς αυτές θα υφίστανται πάντα όταν σε έναν εργασιακό χώρο συνυπάρχουν ομάδες ατόμων οι οποίες αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση των τεχνικών διαχείρισης συγκρούσεων σε εργασιακά περιβάλλοντα οργανισμών και επιχειρήσεων, αλλά και ο τρόπος όπου αυτές επηρεάζουν την εμπιστοσύνη των εργαζομένων σε αυτά. Σε αυτή τη σχέση ελέγχονται πέντε διαφορετικές τεχνικές διαχείρισης με σκοπό την εύρεση εκείνων που είναι σε θέση να επηρεάσουν το επίπεδο εμπιστοσύνης των εργαζομένων, ανάλογα με την έκβαση της διαδικασίας επίλυσης. Η συγκεκριμένη σχέση εξετάζεται τόσο με βάση τη διαθέσιμη βιβλιογραφία, όσο και με βάση την έρευνα που πραγματοποιήθηκε και έδωσε χρήσιμα συμπεράσματα για αυτή.