Εφαρμογές ψηφιακών και φυσικών εμπειριών για την επιτάχυνση της επιχειρηματικής ανάπτυξης
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/unipi/15710/Bozhiqi_2038.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ψηφιακό κανάλι ; Φυσικό κανάλι ; Ψηφιακή εμπειρία ; Φυσική εμπειρία ; Ευρυ-καναλική εμπειρία ; Πολύ-καναλική εμπειρία ; Επιχειρηματική ανάπτυξη ; Κλάδος γρήγορης εστίασηςΠερίληψη
Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας, αναλύθηκαν σε βάθος οι εφαρμογές της στρατηγικής των καταναλωτικών εμπειριών ενός μεγάλου οργανισμού που έχει επιτυχώς συνδυάσει τις εμπειρίες των φυσικών μέσων με εκείνες των ψηφιακών μέσων. Για την ανάλυση της στρατηγικής επιλέχθηκε ως μελέτη περίπτωσης η εταιρία McDonald’s, η οποία είναι ηγέτιδα στον κλάδο δραστηριότητας της και τα προϊόντα που προσφέρει η εταιρία προϋποθέτουν μια ισχυρή παρουσία των φυσικών καναλιών, παρόλα αυτά η εταιρία αποφάσισε να επενδύσει σημαντικά στο ψηφιακό της μετασχηματισμό με πολύ μεγάλη επιτυχία. Εκτός από την ανάλυση των πιο πετυχημένων υλοποιήσεων αυτής της στρατηγικής, θα συσχετιστούν επίσης οι επιμέρους στρατηγικές με την οικονομική ανάπτυξη που παρουσίασε η εταιρία και συνθέτοντας τα αποτελέσματα θα συσχετιστούν οι εν λόγω στρατηγικές με συγκεκριμένα και σαφώς ορισμένα οικονομικά και μη οφέλη που οδήγησαν τον οργανισμό να ξεπεράσει τον εαυτό του.