Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑγιακλόγλου, Χρήστος
dc.contributor.authorΤζενσίλα, Μποζίκι
dc.date.accessioned2023-09-14T07:42:02Z
dc.date.available2023-09-14T07:42:02Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15710
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3132
dc.description.abstractΣτο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας, αναλύθηκαν σε βάθος οι εφαρμογές της στρατηγικής των καταναλωτικών εμπειριών ενός μεγάλου οργανισμού που έχει επιτυχώς συνδυάσει τις εμπειρίες των φυσικών μέσων με εκείνες των ψηφιακών μέσων. Για την ανάλυση της στρατηγικής επιλέχθηκε ως μελέτη περίπτωσης η εταιρία McDonald’s, η οποία είναι ηγέτιδα στον κλάδο δραστηριότητας της και τα προϊόντα που προσφέρει η εταιρία προϋποθέτουν μια ισχυρή παρουσία των φυσικών καναλιών, παρόλα αυτά η εταιρία αποφάσισε να επενδύσει σημαντικά στο ψηφιακό της μετασχηματισμό με πολύ μεγάλη επιτυχία. Εκτός από την ανάλυση των πιο πετυχημένων υλοποιήσεων αυτής της στρατηγικής, θα συσχετιστούν επίσης οι επιμέρους στρατηγικές με την οικονομική ανάπτυξη που παρουσίασε η εταιρία και συνθέτοντας τα αποτελέσματα θα συσχετιστούν οι εν λόγω στρατηγικές με συγκεκριμένα και σαφώς ορισμένα οικονομικά και μη οφέλη που οδήγησαν τον οργανισμό να ξεπεράσει τον εαυτό του.el
dc.format.extent90el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/*
dc.titleΕφαρμογές ψηφιακών και φυσικών εμπειριών για την επιτάχυνση της επιχειρηματικής ανάπτυξηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENIn the context of the present thesis, the strategic implementations of consumer experiences of a large organization were analyzed, who has successfully combined the physical and digital experiences of consumers. For the strategic analysis McDonald’s corporation has been selected, since McDonald’s is the world’s leading player in the respective industry and the company’s product offering requires by its nature a strong presence in the physical channels and furthermore the organization decided to heavily invest in their digital transformation with great success. Apart from the analysis of the most successful practices of its strategy, those practices are going to be associated with the impact in the organization’s economic growth, by combining the financial results together the strategic implementation we will be able to associate the tangible and non-tangible benefits to the company’s success.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΨηφιακό κανάλιel
dc.subject.keywordΦυσικό κανάλιel
dc.subject.keywordΨηφιακή εμπειρίαel
dc.subject.keywordΦυσική εμπειρίαel
dc.subject.keywordΕυρυ-καναλική εμπειρίαel
dc.subject.keywordΠολύ-καναλική εμπειρίαel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματική ανάπτυξηel
dc.subject.keywordΚλάδος γρήγορης εστίασηςel
dc.date.defense2023-09-07


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»