Στρατηγική και διοίκηση ολικής ποιότητας - Κλάδος ηλεκτρονικού εμπορίου : μελέτη περίπτωσης
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Ποιότητα ; Διοίκηση ολικής ποιότητας ; Ανταγωνισμός ; Στρατηγική ; skroutz.gr ; Εμπόριο ; Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα ; ΜειονεκτήματαΠερίληψη
Οι μεταβολές του εξωτερικού περιβάλλοντος και με τη βοήθεια της εξέλιξης της τεχνολογίας έχουν επηρεάσει τις αγοραστικές συνήθειες, οι οποίες έχουν αρχίσει να διαμορφώνουν νέες τάσεις στην αγορά και δημιουργούν νέες προοπτικές και μια νέα οικονομία. Αρχίζει να ανθίζει με γρήγορους ρυθμούς η ψηφιακή οικονομία και κατά συνέπεια παρατηρείται μεγάλη εξέλιξη στο ηλεκτρονικό εμπόριο με όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να έχουν ξεκινήσει να δραστηριοποιούνται στο συγκεκριμένο ψηφιακό κανάλι. Η περίοδος της πανδημίας βοήθησε ώστε ένα μεγάλο εύρος των καταναλωτών που δεν είχαν χρησιμοποιήσει το ψηφιακό κανάλι για τις αγορές τους, να εκτεθούν σε αυτό το χώρο και να μάθουν τις δυνατότητες που τους παρέχει. Στο ηλεκτρονικό εμπόριο κρίσιμος παράγοντας, όπως και στους υπόλοιπους κλάδους, είναι η επίτευξη της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, έτσι ώστε να μπορέσει να αναπτυχθεί και να εδραιωθεί στο κλάδο, καθώς και η ποιότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών και διαδικασιών είναι σημαντική. Συγκεκριμένα, ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και τέλος ακολουθεί η μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Skroutz.gr. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση και κατανόηση των πτυχών του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ακολουθεί η σημασία του στον Ελλαδικό χώρο καθώς και η αναφορά στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που προκύπτουν από την εφαρμογή του. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η ανάλυση για την κατανόηση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και τέλος η εφαρμογή της στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Τέλος, το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τη μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Skroutz.gr, μια προσπάθεια να κατανοηθεί το μοντέλο λειτουργίας της, ο ανταγωνισμός, η στρατηγική του ανάλυση καθώς και τη σύνδεση του με τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας.