Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΚαψιώχα, Βασιλική
dc.date.accessioned2023-05-29T11:30:34Z
dc.date.available2023-05-29T11:30:34Z
dc.date.issued2023-05-25
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15434
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2856
dc.description.abstractΟι μεταβολές του εξωτερικού περιβάλλοντος και με τη βοήθεια της εξέλιξης της τεχνολογίας έχουν επηρεάσει τις αγοραστικές συνήθειες, οι οποίες έχουν αρχίσει να διαμορφώνουν νέες τάσεις στην αγορά και δημιουργούν νέες προοπτικές και μια νέα οικονομία. Αρχίζει να ανθίζει με γρήγορους ρυθμούς η ψηφιακή οικονομία και κατά συνέπεια παρατηρείται μεγάλη εξέλιξη στο ηλεκτρονικό εμπόριο με όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να έχουν ξεκινήσει να δραστηριοποιούνται στο συγκεκριμένο ψηφιακό κανάλι. Η περίοδος της πανδημίας βοήθησε ώστε ένα μεγάλο εύρος των καταναλωτών που δεν είχαν χρησιμοποιήσει το ψηφιακό κανάλι για τις αγορές τους, να εκτεθούν σε αυτό το χώρο και να μάθουν τις δυνατότητες που τους παρέχει. Στο ηλεκτρονικό εμπόριο κρίσιμος παράγοντας, όπως και στους υπόλοιπους κλάδους, είναι η επίτευξη της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, έτσι ώστε να μπορέσει να αναπτυχθεί και να εδραιωθεί στο κλάδο, καθώς και η ποιότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών και διαδικασιών είναι σημαντική. Συγκεκριμένα, ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και τέλος ακολουθεί η μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Skroutz.gr. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση και κατανόηση των πτυχών του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ακολουθεί η σημασία του στον Ελλαδικό χώρο καθώς και η αναφορά στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που προκύπτουν από την εφαρμογή του. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η ανάλυση για την κατανόηση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και τέλος η εφαρμογή της στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Τέλος, το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τη μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Skroutz.gr, μια προσπάθεια να κατανοηθεί το μοντέλο λειτουργίας της, ο ανταγωνισμός, η στρατηγική του ανάλυση καθώς και τη σύνδεση του με τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας.el
dc.format.extent97el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣτρατηγική και διοίκηση ολικής ποιότητας - Κλάδος ηλεκτρονικού εμπορίου : μελέτη περίπτωσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.keywordΠοιότηταel
dc.subject.keywordΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.subject.keywordΑνταγωνισμόςel
dc.subject.keywordΣτρατηγικήel
dc.subject.keywordskroutz.grel
dc.subject.keywordΕμπόριοel
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικά πλεονεκτήματαel
dc.subject.keywordΜειονεκτήματαel
dc.date.defense2023-05-25


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»