Μέτρηση ποιότητας υπηρεσιών στον Δήμο Αθηναίων
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ποιότητα υπηρεσιών ; Ικανοποίηση πολιτών ; Γνώση υπηρεσιών ; Μέτρηση ποιότητας ; Δήμος ΑθηναίωνΠερίληψη
Ο σκοπός της παρούσας Διπλωματικής μελέτης, είναι η μέτρηση της ποιότητας και συνεπακόλουθα, η μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των πολιτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες από τον Δήμο Αθηναίων. Στόχοι που τίθενται είναι η κατανόηση της δυναμικής σχέσης μεταξύ της ικανοποίησης των πολιτών-πελατών, της αντιλαμβανόμενης αξίας και της ποιότητας της παρεχόμενης υπηρεσίας. Επίσης, διερευνάται ο ρόλος που παίζει σε αυτή τη σχέση η Γνώση ύπαρξης των Υπηρεσιών, η ηλικία, το φύλο και τα λοιπά δημογραφικά στοιχεία, προχωρώντας περαιτέρω και διατυπώνοντας προτάσεις σχετικές με τα στατιστικά αποτελέσματα που προέκυψαν μέσω της έρευνας· αποτελέσματα που θα μπορούσαν να συμβάλλουν ενδεχομένως στη βελτίωση της ποιότητας των Δημοσίων υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων.