dc.contributor.advisor | Διδασκάλου, Ελένη | |
dc.contributor.author | Αναγνωστάκου, Μαριάννα | |
dc.date.accessioned | 2022-11-04T06:48:35Z | |
dc.date.available | 2022-11-04T06:48:35Z | |
dc.date.issued | 2022-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14768 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2190 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία αφορά ένα επιχειρηματικό σχέδιο για την εταιρεία ANOLIVE
και έχει ως αναφορά τη βιολογική καλλιέργεια της ελιάς και την προώθηση της
βιολογικής ελιάς στην αγορά. Η εταιρεία της μελέτης ανήκει στις μικρές
επιχειρήσεις, έχει έδρα στην Ιτέα Φωκίδας και διακατέχεται από τον
οικογενειακό της χαρακτήρα. Στη χώρα μας, ο κλάδος της επιτραπέζιας ελιάς
είναι ένας από τους πιο δυναμικούς και εξωστρεφείς κλάδους της ελληνικής
οικονομίας, με σημαντική συμβολή στην ελληνική απασχόληση. Η Ελλάδα
διαθέτει εξαιρετικές ποικιλίες επιτραπέζιων ελιών, μοναδικές στον κόσμο.
Με βάση την ανάλυση και αξιολόγηση του επιχειρηματικού πλάνου, το οποίο θα
έχει χρονικό ορίζοντα πενταετίας, διαπιστώθηκε πως η επιχειρηματική ιδέα
είναι μια συμφέρουσα κίνηση από χρηματοοικονομικής άποψης. Ωστόσο, από την
ανάλυση ευαισθησίας έγινε εμφανές πως αν ο ετήσιος ρυθμός μεταβολής των
πωλήσεων είναι μικρότερος από 3%, η Καθαρή Παρούσα Αξία θα γίνει αρνητική
και η επιτυχία του σχεδίου είναι αμφίβολη. Αυτό καθιστά ακόμα πιο
επιτακτική την κατάρτιση ενός αποτελεσματικού και επιθετικού πλάνου
πωλήσεων που θα ελαχιστοποιήσει τις παρεκκλίσεις από τους στόχους. Τέλος, η
βιωσιμότητα του πλάνου φάνηκε πως δεν απειλείται από τυχόν μεταβολές του
επιτοκίου. | el |
dc.format.extent | 80 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου εταιρείας μεταποίησης επιτραπέζιας ελιάς | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.description.abstractEN | The present thesis concerns a business plan for the company ANOLIVE and
refers to the organic cultivation of olives and the promotion of organic
olives in the market. The Company of the present study is a small business,
is located in Itea, Fokida and is possessed by its family character. Table
olive sector is one of the most dynamic and extrovert sectors of the Greek
economy, with a significant contribution to Greek employment. Greece has
excellent varieties of table olives, being unique in the world.
Based on the analysis and evaluation of the business plan, which will have
a five-year time horizon, it was found that the business idea is an
advantageous move from a financial point of view. However, from the
sensitivity analysis it became apparent that if the annual rate of change
of sales is less than 3%, the Net Present Value will become negative and
the success of the plan is doubtful. This makes it even more imperative to
draw up an effective and aggressive sales plan that will minimize
deviations from targets. Finally, the viability of the plan appeared not to
be threatened by any changes in the interest rate. | el |
dc.contributor.master | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA) | el |
dc.subject.keyword | Επιχειρηματικό σχέδιο | el |
dc.subject.keyword | Βιολογική καλλιέργεια ελιάς | el |
dc.subject.keyword | ANOLIVE | el |
dc.subject.keyword | Business plan | el |
dc.subject.keyword | Organic olive cultivation | el |
dc.date.defense | 2022-07-12 | |