Στρατηγικό μάνατζμεντ και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα εταιρείας στον κλάδο των αερογραμμών: μελέτη περίπτωσης
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Στρατηγικό μάνατζμεντ ; Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ; Κλάδος αερομεταφορών ; Στρατηγική κόστουςΠερίληψη
Στην παρούσα εργασία έγινε αναπαραγωγή της έννοιας της στρατηγικής και πιο
συγκεκριμένα στον κλάδο των αερομεταφορών και μια μελέτη περίπτωσης για την Ryanair.
Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο περιγράφεται η έννοια του Στρατηγικού
Μάνατζμεντ ,τα οφέλη του και οι φάσης του. Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο
αναπτύσσονται εκτενώς τα είδη των στρατηγικών και κυρίως οι επιχειρησιακές στρατηγικές
και πως λειτουργούν στις επιχειρήσεις. Το τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζει την ιστορία και τα
οικονομικά στοιχεία του κλάδου των αερομεταφορών από την αρχή της πορείας του μέχρι
σήμερα και την εξάρτηση του από τις Κυβερνήσεις. Στο τέταρτο κεφάλαιο υπογραμμίζεται η
στρατηγική ανάλυση του κλάδου των αερομεταφορών και πιο συγκεκριμένα οι πολιτικές
των εταιρειών, ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών και η ανάλυση του εσωτερικού και
εξωτερικού περιβάλλοντος. Τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο πραγματοποιήθηκε η ανάλυση της
στρατηγικής χαμηλού κόστους των αεροπορικών επιχειρήσεων και μελέτη περίπτωσης της
Ryanair.