dc.contributor.advisor | Γεωργόπουλος, Νικόλαος | |
dc.contributor.author | Σεβαστός, Νικόλαος | |
dc.date.accessioned | 2021-12-06T06:52:53Z | |
dc.date.available | 2021-12-06T06:52:53Z | |
dc.date.issued | 2021-12 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13926 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1349 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία έγινε αναπαραγωγή της έννοιας της στρατηγικής και πιο
συγκεκριμένα στον κλάδο των αερομεταφορών και μια μελέτη περίπτωσης για την Ryanair.
Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο περιγράφεται η έννοια του Στρατηγικού
Μάνατζμεντ ,τα οφέλη του και οι φάσης του. Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο
αναπτύσσονται εκτενώς τα είδη των στρατηγικών και κυρίως οι επιχειρησιακές στρατηγικές
και πως λειτουργούν στις επιχειρήσεις. Το τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζει την ιστορία και τα
οικονομικά στοιχεία του κλάδου των αερομεταφορών από την αρχή της πορείας του μέχρι
σήμερα και την εξάρτηση του από τις Κυβερνήσεις. Στο τέταρτο κεφάλαιο υπογραμμίζεται η
στρατηγική ανάλυση του κλάδου των αερομεταφορών και πιο συγκεκριμένα οι πολιτικές
των εταιρειών, ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών και η ανάλυση του εσωτερικού και
εξωτερικού περιβάλλοντος. Τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο πραγματοποιήθηκε η ανάλυση της
στρατηγικής χαμηλού κόστους των αεροπορικών επιχειρήσεων και μελέτη περίπτωσης της
Ryanair. | el |
dc.format.extent | 116 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Στρατηγικό μάνατζμεντ και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα εταιρείας στον κλάδο των αερογραμμών: μελέτη περίπτωσης | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.description.abstractEN | This paper is referring to the theory of strategy and more specifically, on the air transport
and the case study of Ryanair. In particular, the first chapter is focused in introducing the
reader to the theory of strategic management, by presenting its advantages and its various
aspects. In the next chapter there is an extensive analysis of the various strategies and most
importantly, of the business strategies and their importance in managing a business.
The third chapter presents the historical and economical data of the air transport industry,
since the beginning up to today, and its dependency from the Governments. The fourth
chapter underlines the strategic analysis of the industry of air transport, and the various
policies used, as well as the competition between the companies and the analysis of the
internal and external environment. Last but not least, the last chapter is focused on the
analysis of low cost strategy from airline companies, and in particular the case study of
Ryanair. | el |
dc.contributor.master | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγικό μάνατζμεντ | el |
dc.subject.keyword | Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα | el |
dc.subject.keyword | Κλάδος αερομεταφορών | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγική κόστους | el |
dc.date.defense | 2021-12-02 | |