Atmospherics και εξυπηρέτηση πελατών σε χώρους υγείας
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Atmospherics ; Χώροι υγείας ; Εμπειρία ασθενών ; Ικανοποίηση ασθενή - καταναλωτήΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις ασθενών σχετικά με το περιβάλλον εντός του οποίου τους παρασχέθηκαν υπηρεσίες υγείας, το οποίο εντάσσεται στον γενικό όρο atmospherics. Το περιβάλλον αυτό εξετάζεται στη βάση τεσσάρων διαστάσεων: α) τοποθεσία, β) προσωπικό και υπηρεσίες, γ) φυσικό περιβάλλον, δ) λοιποί παράγοντες και τέλος ε) εξετάζεται κατά πόσο τα δημογραφικά στοιχεία των ασθενών επηρεάζουν τις απόψεις τους. Η έρευνα διεξήχθη με την ποσοτική μέθοδο με τη μορφή ερωτηματολογίου σε ένα δείγμα 107 ασθενών συνολικά, που επισκέφθηκαν ένα οδοντιατρείο και ένα γυναικολογικό ιατρείο στο κέντρο της Αθήνας. Μέσα από την έρευνα καταρχάς διαπιστώθηκε πως οι ερωτηθέντες είναι συνολικά, σε αρκετά προς πολύ μεγάλο βαθμό, ικανοποιημένοι από την τοποθεσία, το φυσικό περιβάλλον του ιατρείου, το προσωπικό και τις υπηρεσίες, και λοιπούς παράγοντες. Επίσης, στην πλειοψηφία τους δήλωσαν πως σκοπεύουν να επισκεφθούν ξανά το συγκεκριμένο ιατρείο, αλλά και να συστήσουν το συγκεκριμένο ιατρείο σε άλλους. Τέλος, διαπιστώθηκε πως τα δημογραφικά στοιχεία των ασθενών του δείγματος επηρεάζουν ορισμένες από τις απόψεις τους.