Κατανοώντας την αγοραστική εμπειρία μέσα από το αγοραστικό ταξίδι. Περίπτωση κλάδου super market
Master Thesis
Συγγραφέας
Τασιούλης, Παναγιώτης - Γεράσιμος
Ημερομηνία
2019-09Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Αγοραστική εμπειρία ; Αγοραστικό ταξίδι ; Αγοραστικό μάρκετινγκ ; Shopper marketing ; Πολυκαναλικό μάρκετινγκ ; Omnichannel marketing ; Κλάδος super marketΠερίληψη
H συγκεκριμένη διπλωματική εργασία με θέμα: Κατανοώντας την αγοραστική εμπειρία μέσα από το αγοραστικό «ταξίδι» - Περίπτωση κλάδου super market., πραγματεύεται τη σημασία που θα πρέπει να δίνεται από τις επιχειρήσεις στα σημεία-επαφής που έχουν με τους καταναλωτές/πελάτες τους και τα οποία θα πρέπει να είναι ικανά να διαμορφώσουν μία θετική αγοραστική εμπειρία. Αρχικά γίνεται λόγος για τον ορισμό της αγοραστικής εμπειρίας και πως αυτή διαμορφώνεται ενώ στη συνέχεια αναλύεται ο ορισμός του αγοραστικού ταξιδιού που ακολουθούν οι πελάτες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την αγορά ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας. Στη συνέχεια αναλύεται ο όρος του αγοραστικού μάρκετινγκ ή shopper marketing όπως σημειώνεται στην αγγλική βιβλιογραφία σε συνδυασμό με τις διαφορές του συγκριτικά με τον κλασικό/παραδοσιακό μάρκετινγκ. Από την εν λόγω διπλωματική δεν θα μπορούσε να λείπει η νέα τάση που ονομάζεται πολυκαναλικό μάρκετινγκ ή omnichannel marketing από τη στιγμή που πλέον τα σημεία-επαφής της εκάστοτε επιχείρησης με τον κάθε πελάτη είναι πολλά και διαφορετικά αλλά θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ενιαία καθώς από κοινού διαμορφώνουν την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της αγοραστικής εμπειρίας. Ως επιστέγασμα του βιβλιογραφικού υπόβαθρου έρχεται μία έρευνα που διεξήχθη μέσω συμπλήρωσης online ερωτηματολογίου, προκειμένου να τονιστούν οι παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην εμπειρία μέσα στον κλάδο super market για τον οποίο έχει προηγηθεί μία σύντομη περιγραφή του μαζί με ανανεωμένα στοιχεία σχετικά με την πορεία που ακολουθεί.