Browsing by Subject / Keyword "Shopper marketing"
Now showing items 1-2 of 2
-
Καινοτομία και δημιουργία αγοραστικής απόφασης: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-01-25)Στη σημερινή εποχή, ο παγκόσμιος ανταγωνισμός γίνεται όλο και πιο απαιτητικός για τις επιχειρήσεις οι οποίες έχουν ως κύριο σκοπό, τη μέγιστη κερδοφορία. Έτσι για να αντιμετωπιστεί αυτή η κατάσταση, είναι αναγκαίο να βρεθούν ... -
Κατανοώντας την αγοραστική εμπειρία μέσα από το αγοραστικό ταξίδι. Περίπτωση κλάδου super market
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)H συγκεκριμένη διπλωματική εργασία με θέμα: Κατανοώντας την αγοραστική εμπειρία μέσα από το αγοραστικό «ταξίδι» - Περίπτωση κλάδου super market., πραγματεύεται τη σημασία που θα πρέπει να δίνεται από τις επιχειρήσεις στα ...