Ανάπτυξη πλατφόρμας διαχείρισης beacons, για μάρκετινγκ βάσει τοποθεσίας
A beacon management platform for location based marketing
Προβολή/ Άνοιγμα
Περίληψη
Οι υπηρεσίες που βασίζονται στην τοποθεσία και στο περιβάλλον, επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προσθέτουν αξία στην εμπειρία του πελάτη και να επεκτείνουν τις αλληλεπιδράσεις της εταιρείας με τους καταναλωτές. Οι εσωτερικοί χώροι συχνά εμποδίζουν τα κυψελοειδή σήματα, καθιστώντας αδύνατη την παρακολούθηση της εσωτερικής θέσης του πελάτη, μέσω υφιστάμενων τεχνολογιών όπως το GPS, το RFID. Οι περιορισμοί στις υπάρχουσες τεχνολογίες μπορούν να αντιμετωπιστούν με τη χρήση των Bluetooth Beacons. Χρησιμοποιώντας τα beacons, οι λιανοπωλητές μπορούν να συλλέγουν δεδομένα, ώστε να βελτιστοποιήσουν τις εμπειρίες των πελατών, να δημιουργήσουν περισσότερα έσοδα και να βελτιώσουν τις επιχειρηματικές διαδικασίες. Στην εργασία αυτή, παρουσιάζουμε τις πολυάριθμες ευκαιρίες που προσφέρουν τα Bluetooth Beacons, δημιουργώντας μια πλατφόρμα που χρησιμοποιεί αυτές τις συσκευές.