Στατιστική ανάλυση δεδομένων πωλήσεων φυσικών χυμών σε περιοχή των Η.Π.Α.
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Πωλήσεις ; Χυμοί ; Στατιστική ανάλυσηΠερίληψη
Στην παρούσα εργασία μελετώνται οι πωλήσεις φυσικών χυμών πορτοκαλιού στην ευρύτερη περιοχή του Σικάγο.
Στο εισαγωγικό κεφάλαιο αναφέρεται ο σκοπός της εργασίας και γίνεται μια σύντομη αναφορά στην παγκόσμια αγορά χυμών.
Στο 2ο κεφάλαιο αναφέρονται και εξηγούνται συνοπτικά οι βασικές έννοιες, εργαλεία και μεθοδολογίες της Στατιστικής που χρησιμοποιούνται στη συνέχεια για την ανάλυση των δεδομένων: οι κύριες γραφικές και αριθμητικές μέθοδοι της περιγραφικής στατιστικής, η γραμμική και πολλαπλή παλινδρόμηση και η ανάλυση διακύμανσης (ANOVA).
Στο 3ο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα δεδομένα που διαθέτουμε καθώς και η δομή που ακολουθεί η ανάλυσή τους κατά την εξέλιξη της εργασίας.
Στο 4ο κεφάλαιο ακολουθεί η κύρια ανάλυση μέσω της χρήσης των εργαλείων που προαναφέρθηκαν. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται οι κατανομές των πωλήσεων και στη συνέχεια μελετάται η επίδραση τιμής, διαφήμισης, εμπορικού σήματος και δημογραφικών παραγόντων προκειμένου να διερευνηθεί κατά πόσο οι παράγοντες αυτοί επηρεάζουν τις πωλήσεις φυσικών χυμών πορτοκαλιού διαχρονικά. Τέλος, επιχειρείται η εξαγωγή ενιαίου μοντέλου που να ερμηνεύει τις διαφοροποιήσεις των πωλήσεων.
Στο τελευταίο κεφάλαιο, λαμβάνοντας υπόψη τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την προηγηθείσα ανάλυση, παρατίθενται τα συμπεράσματα καθώς και προτάσεις για μελλοντική μελέτη.