Browsing by Subject / Keyword "Πωλήσεις"
Now showing items 1-15 of 15
-
B2B πωλήσεις και η πρακτική τους εφαρμογή στην Yalco
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016) -
Διαφήμιση στο διαδίκτυο : προστασία του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Στο πλαίσιο του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Δίκαιο και Οικονομία» του Πανεπιστημίου Πειραιώς, εκπονήθηκε η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «Διαφήμιση στο Διαδίκτυο: Προστασία του Καταναλωτή». ... -
Εισαγωγή στις πωλήσεις και εκπαίδευση σε μεθοδολογίες πωλήσεων για μέγιστη επιχειρηματική απόδοση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-01)Η πώληση αποτελεί μία πολύ σημαντική διαδικασία στην ιστορία του ανθρώπινου γένους. Ξεκινάει από τα προϊστορικά χρόνια, εξελίσσεται και καταλήγει στη μορφή που έχει σήμερα. Στις μέρες μας πρόκειται για μια διαδικασία ζωτικής ... -
Ευέλικτες πωλήσεις (agile selling) στον χώρο των ασφαλίσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί η έννοια της ευελιξίας (Agility) στον χώρο των πωλήσεων ασφαλιστικών προϊόντων. Συγκεκριμένα, αποδελτιώνεται θεωρητικά η έννοια της ευελιξίας και με τη βοήθεια της μοναδικής ... -
Η προώθηση πωλήσεων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ: καταγραφή της προώθησης πωλήσεων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ και στο μίγμα προώθησης και επικοινωνίας, όπως παρουσιάζεται στη διεθνή βιβλιογραφία και περιγραφή της θέσης της στην ελληνική βιομηχανική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1999)Η εργασία αυτή πραγματεύεται την Προώθηση Πωλήσεων στο Βιομηχανικό Μάρκετινγκ, αναλύοντας την σχετική σημαντικότητα και εφαρμογή των προωθητικών εργαλείων πώλησης στις βιομηχανικές αγορές, ιδιαίτερα σε σχέση με την προσωπική ... -
Ποσοτική διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης στις πωλήσεις εταιρειών κινητής τηλεφωνίας
(2009-01-26)Οι επιχειρήσεις διαφημίζουν τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους με στόχο να τα γνωστοποιήσουν στο καταναλωτικό κοινό. Τις περισσότερες φορές μάλιστα επενδύουν μεγάλα ποσά στο τμήμα Μάρκετινγκ και ένα μέρος των δαπανών ... -
Προβλέψεις πωλήσεων των Ι.Χ. αυτοκινήτων σε δεκαπέντε χώρες. Μέλη της Ευρωπαϊκής Ενωσης :παρουσίαση των πιο γνωστών και εύχρηστων μεθόδων προβλέψεων και διαμόρφωση προβλέψεων για τις πωλήσεις των Ι.Χ. αυτοκινήτων σε δεκαπέντε χώρες - μέλη της Ευρωπαϊκής Ενωσης
(2006-09-12)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι αφενός η παρουσίαση ορισμένων γνωστών και ευρέως χρησιμοποιούμενων ποσοτικών και ποιοτικών μεθόδων προβλέψεων και αφετέρου η διαμόρφωση προβλέψεων για τις πωλήσεις των I.X. ... -
Προσωπικές πωλήσεις και προσαρμοστικότητα : μελέτη περίπτωσης εταιρίας πληροφορικής
(2008-02-04)Οι προσωπικές πωλήσεις είναι ο καλύτερος τρόπος για να επικοινωνήσει ένας πωλητής και η επιχείρηση που ανήκει με τους πελάτες της. Είναι η προβολή των αγαθών της επιχείρησης μέσων πωλητών, με σκοπό να πείσει ή να παρακινήσει ... -
Πωλήσεις χρηματοοικονομικών προϊόντων - υπηρεσιών προς επιχειρήσεις. Ο ρόλος των τραπεζικών στελεχών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-10)Η παρούσα μελέτη προσπάθησε να μελετήσει την επίδραση της συμπεριφοράς των πωλητών (sales behavior) στην ανάπτυξη των σχέσεων με τους πελάτες (buyer – seller relationships). Η επισκόπηση της βιβλιογραφίας κατέδειξε ότι ... -
Στατιστική ανάλυση δεδομένων πωλήσεων φυσικών χυμών σε περιοχή των Η.Π.Α.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06)Στην παρούσα εργασία μελετώνται οι πωλήσεις φυσικών χυμών πορτοκαλιού στην ευρύτερη περιοχή του Σικάγο. Στο εισαγωγικό κεφάλαιο αναφέρεται ο σκοπός της εργασίας και γίνεται μια σύντομη αναφορά στην παγκόσμια αγορά ... -
Στρατηγικές προώθησης και πωλήσεων βιομηχανικών προϊόντων: μελέτη περίπτωσης σε βιομηχανικό μάρκετινγκ
(2015-06-03)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να μελετήσει τις στρατηγικές προώθησης και πωλήσεων του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ, που ακολουθούν οι ελληνικές επιχειρήσεις και η εξάρτησή τους από την αγοραστική συμπεριφορά των ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ και διαχείριση των πωλήσεων στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, μελέτη περίπτωσης μιας εμπορικής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η παρούσα Διπλωματική εξετάζει τον ρόλο του Στρατηγικού Μάνατζμεντ στη διαχείριση των πωλήσεων στις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και κατά πόσο οι ΜΜΕ στην Ελλάδα υιοθετούν στρατηγικές στη διαχείριση και ανάπτυξη των πωλήσεων. ... -
Σχέση διαφημιστικής δαπάνης και πωλήσεων στον κλάδο κινητής και σταθερής τηλεφωνίας
(2010-06-21)Η διαφήμιση συνιστά σήμερα βασικό εργαλείο του marketing με στόχο τη δημιουργία συγκριτικού πλεονεκτήματος για την επιχείρηση. Προβάλει τη διαφοροποίηση του προϊόντος της σε σχέση με εκείνα των ανταγωνιστών της και συμβάλλει ... -
Σχέση μεταξύ τρέχουσας αγοράς μετοχών και αγοράς παραγώγων : εφαρμογή του υποδείγματος γραμμικής παλινδρόμησης για την εξέταση της σχέσης μεταξύ της τρέχουσας αγοράς μετοχών (Χ.Α.Α.) και της αγοράς παραγώγων (Χ.Π.Α.) μέσω χρήσης δύο ομάδων δεικτών και για πέντε διαφορετικές ημέρες της ζωής των συμβολαίων με την κοντινή ημερομηνία λήξης
(2003-12-01)Η μελέτη αυτή ασχολείται με την εξέταση της σχέσης μεταξύ της τρέχουσας αγοράς μετοχών (Χ.Α.Α.) και της αγοράς παραγωγών (Χ.Π.Α.), όπως αυτή αντανακλάται στις ενδοσυνεδριακές πεντάλεπτες μεταβολές των τιμών των αντιπροσωπευτικών ... -
Το marketing και η προώθηση του τουρισμού στην ψηφιακή εποχή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Είναι ευρέως γνωστό πως ο οτυρισμός αποτελεί σημαντική πηγή εσόδων για την χώρα μας. Ένας όρος ο οποίος υπάρχει απο πολύ παλιά όμως με την πάροδο του χρόνου η σημασία του για την αγορά αποκτά όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον. ...