dc.contributor.advisor | Μαραβελάκης, Πέτρος | |
dc.contributor.author | Κωστοπούλου, Διονυσία | |
dc.date.accessioned | 2018-07-17T12:26:57Z | |
dc.date.available | 2018-07-17T12:26:57Z | |
dc.date.issued | 2018-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11318 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία μελετώνται οι πωλήσεις φυσικών χυμών πορτοκαλιού στην ευρύτερη περιοχή του Σικάγο.
Στο εισαγωγικό κεφάλαιο αναφέρεται ο σκοπός της εργασίας και γίνεται μια σύντομη αναφορά στην παγκόσμια αγορά χυμών.
Στο 2ο κεφάλαιο αναφέρονται και εξηγούνται συνοπτικά οι βασικές έννοιες, εργαλεία και μεθοδολογίες της Στατιστικής που χρησιμοποιούνται στη συνέχεια για την ανάλυση των δεδομένων: οι κύριες γραφικές και αριθμητικές μέθοδοι της περιγραφικής στατιστικής, η γραμμική και πολλαπλή παλινδρόμηση και η ανάλυση διακύμανσης (ANOVA).
Στο 3ο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα δεδομένα που διαθέτουμε καθώς και η δομή που ακολουθεί η ανάλυσή τους κατά την εξέλιξη της εργασίας.
Στο 4ο κεφάλαιο ακολουθεί η κύρια ανάλυση μέσω της χρήσης των εργαλείων που προαναφέρθηκαν. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται οι κατανομές των πωλήσεων και στη συνέχεια μελετάται η επίδραση τιμής, διαφήμισης, εμπορικού σήματος και δημογραφικών παραγόντων προκειμένου να διερευνηθεί κατά πόσο οι παράγοντες αυτοί επηρεάζουν τις πωλήσεις φυσικών χυμών πορτοκαλιού διαχρονικά. Τέλος, επιχειρείται η εξαγωγή ενιαίου μοντέλου που να ερμηνεύει τις διαφοροποιήσεις των πωλήσεων.
Στο τελευταίο κεφάλαιο, λαμβάνοντας υπόψη τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την προηγηθείσα ανάλυση, παρατίθενται τα συμπεράσματα καθώς και προτάσεις για μελλοντική μελέτη. | el |
dc.format.extent | 63 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.title | Στατιστική ανάλυση δεδομένων πωλήσεων φυσικών χυμών σε περιοχή των Η.Π.Α. | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.description.abstractEN | Scope of this master thesis is the statistical data analysis of orange juice sales in Chicago area.
In the introductory chapter, the world juice market is briefly presented and linked to the objective of the thesis regarding orange juices sales.
In chapter 2, all Statistic terms, tools and methodologies that are subsequently used for data analysis are introduced and explained: main graphical and numerical methods of descriptive statistics, linear and multiple regression and analysis of variance (ANOVA).
In chapter 3, the available data as well as the whole structure of the following analysis are presented.
In chapter 4, follows the main data analysis through the aforementioned tools. First, the sales distribution is depicted and then the impact of price, advertising, brand and demographic features is calculated in order to investigate how these factors affect orange juice sales over time. Furthermore, in order to interpret the sales differentiations, the creation of a single model is attempted.
In the final chapter, after taking into account the results of the previous analysis, all the conclusions are presented followed by suggestions for future research. | el |
dc.contributor.master | MBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int) | el |
dc.subject.keyword | Πωλήσεις | el |
dc.subject.keyword | Χυμοί | el |
dc.subject.keyword | Στατιστική ανάλυση | el |
dc.date.defense | 2018-06-13 | |