Στρατηγική της ξενοδοχειακής επιχείρησης ΜΑΥ
Hotel strategy MAY
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Τουρισμός ; Στρατηγικό μάνατζμεντ ; Ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος ; Ανάλυση SWOT ; Strategic management model ; Analysis of indoor and outdoor environment ; SWOT analysis ; TourismΠερίληψη
Για την ολοκλήρωση της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν απαραίτητη η διαίρεσή της σε δύο
μέρη. Αρχικά στο πρώτο μέρος το οποίο αποτελείται από δύο κεφάλαια παρουσιάστηκαν σε πλήρη
ανάλυση τόσο η έννοια του στρατηγικού management όσο και η σπουδαιότητα της στρατηγικής σε
μία επιχειρησιακή μονάδα.
Στη συνέχεια στο δεύτερο κεφάλαιο αναπτύχθηκε με πλήρη ανάλυση η έννοια του τουρισμού, οι
κατηγορίες που διακρίνεται, η συμβολή που έχει το στρατηγικό μάνατζμεντ στον τουρισμό.
Διενεργήθηκε ανάλυση τόσο για το εσωτερικό όσο και το εξωτερικό περιβάλλον. Δίνεται εκτενής
παρουσίαση της ανάλυσης SWOT μιας επιχείρησης καθώς και τα χαρακτηριστικά για να ληφθεί
μία στρατηγική απόφαση όπως και οι πέντε δυνάμεις του Porter.
Το δεύτερο μέρος της εργασίας το οποίο αποτελείται από ένα κεφάλαιο, σε αυτό παρουσιάστηκε η
μελέτη περίπτωσης της ξενοδοχειακής επιχείρησης MAY, όπου πραγματοποιείται μια γενική
παρουσίαση του νησιού της Κρήτης και της ιστορίας, της τοποθεσίας του Δήμου Ρεθύμνου στο
οποίο τοποθετείται και δραστηριοποιείται η ξενοδοχειακή μονάδα που μελετήθηκε.
Στη συνέχεια αναλύθηκε τόσο το εσωτερικό περιβάλλον της ξενοδοχειακής μονάδας, όσο και το
εξωτερικό περιβάλλον της. Διεξήχθει μια εκτενής ανάλυση της χρηματοοικονομικής κατάστασης
στην οποία βρίσκεται. Αναλύθηκε ο ανταγωνισμός που επικρατεί στον τουριστικό κλάδο τα
τελευταία έτη και η εργασία ολοκληρώθηκε με την ανάλυσή SWOT, ώστε να βρεθούν οι ευκαιρίες
και τα δυνατά σημεία και να προληφθούν οι αδυναμίες και οι απειλές που μπορεί να
παρουσιαστούν στην ξενοδοχειακή μονάδα. Η εργασία κλείνει παρουσιάζοντας κάποιες προτάσεις
ούτως ώστε να μπορέσει να βελτιωθεί η επιχείρηση μελλοντικά.