dc.contributor.advisor | Γεωργόπουλος, Νικόλαος | |
dc.contributor.author | Γιουλούντα, Αργυρή | |
dc.date.accessioned | 2018-01-08T11:46:09Z | |
dc.date.available | 2018-01-08T11:46:09Z | |
dc.date.issued | 2017-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10392 | |
dc.description.abstract | Για την ολοκλήρωση της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν απαραίτητη η διαίρεσή της σε δύο
μέρη. Αρχικά στο πρώτο μέρος το οποίο αποτελείται από δύο κεφάλαια παρουσιάστηκαν σε πλήρη
ανάλυση τόσο η έννοια του στρατηγικού management όσο και η σπουδαιότητα της στρατηγικής σε
μία επιχειρησιακή μονάδα.
Στη συνέχεια στο δεύτερο κεφάλαιο αναπτύχθηκε με πλήρη ανάλυση η έννοια του τουρισμού, οι
κατηγορίες που διακρίνεται, η συμβολή που έχει το στρατηγικό μάνατζμεντ στον τουρισμό.
Διενεργήθηκε ανάλυση τόσο για το εσωτερικό όσο και το εξωτερικό περιβάλλον. Δίνεται εκτενής
παρουσίαση της ανάλυσης SWOT μιας επιχείρησης καθώς και τα χαρακτηριστικά για να ληφθεί
μία στρατηγική απόφαση όπως και οι πέντε δυνάμεις του Porter.
Το δεύτερο μέρος της εργασίας το οποίο αποτελείται από ένα κεφάλαιο, σε αυτό παρουσιάστηκε η
μελέτη περίπτωσης της ξενοδοχειακής επιχείρησης MAY, όπου πραγματοποιείται μια γενική
παρουσίαση του νησιού της Κρήτης και της ιστορίας, της τοποθεσίας του Δήμου Ρεθύμνου στο
οποίο τοποθετείται και δραστηριοποιείται η ξενοδοχειακή μονάδα που μελετήθηκε.
Στη συνέχεια αναλύθηκε τόσο το εσωτερικό περιβάλλον της ξενοδοχειακής μονάδας, όσο και το
εξωτερικό περιβάλλον της. Διεξήχθει μια εκτενής ανάλυση της χρηματοοικονομικής κατάστασης
στην οποία βρίσκεται. Αναλύθηκε ο ανταγωνισμός που επικρατεί στον τουριστικό κλάδο τα
τελευταία έτη και η εργασία ολοκληρώθηκε με την ανάλυσή SWOT, ώστε να βρεθούν οι ευκαιρίες
και τα δυνατά σημεία και να προληφθούν οι αδυναμίες και οι απειλές που μπορεί να
παρουσιαστούν στην ξενοδοχειακή μονάδα. Η εργασία κλείνει παρουσιάζοντας κάποιες προτάσεις
ούτως ώστε να μπορέσει να βελτιωθεί η επιχείρηση μελλοντικά. | el |
dc.format.extent | 134 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Στρατηγική της ξενοδοχειακής επιχείρησης ΜΑΥ | el |
dc.title.alternative | Hotel strategy MAY | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.description.abstractEN | In order to complete this Master thesis it was necessary to divide it into two parts. Initially in the
first part, consisting of two chapters, the concept of strategic management and the importance of the
strategy in a business unit were fully analyzed.
Then in the second chapter, the concept of tourism, the accusations, the contribution of strategic
management in tourism, developed with complete analysis. Analysis was performed for both the
internal and external environment. An extensive presentation of the company's SWOT analysis and
features is provided to make a strategic decision like the five Porter forces.
The second part of the work, which consists of a chapter, was presented in the case study of the
hotel business MAY where a general presentation of the island of Crete and the history of the site of
the Municipality of Rethymno is being carried out and the hotel unit studied . The internal
environment of the hotel unit as well as its external environment was analyzed. An extensive
analysis of the financial situation was made.
The competition in the tourism industry has been analyzed in recent years and the work has been
completed with the SWOT analysis to find the opportunities and strengths and to prevent the
weaknesses and threats that may arise in the hotel unit. The work ends by presenting some
suggestions so that it can improve the business in the future. | el |
dc.contributor.master | MBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμού | el |
dc.subject.keyword | Τουρισμός | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγικό μάνατζμεντ | el |
dc.subject.keyword | Ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος | el |
dc.subject.keyword | Ανάλυση SWOT | el |
dc.subject.keyword | Strategic management model | el |
dc.subject.keyword | Analysis of indoor and outdoor environment | el |
dc.subject.keyword | SWOT analysis | el |
dc.subject.keyword | Tourism | el |