Ποιοτική αξιολόγηση κινητών φορητών υπηρεσιών η περίπτωση της Ελλάδας
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Mobile commerce ; Κινητά τηλέφωνα ; Κινητό εμπόριο ; Ποιότητα υπηρεσιώνΠερίληψη
Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η μέτρηση της ποιότητας
των φορητών κινητών υπηρεσιών για την περίπτωση της Ελλάδας που προσφέρει το
μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Διοίκηση Επιχειρήσεων - Ολική Ποιότητα με Διεθνή
Προσανατολισμό» και της ικανοποίησης που προσφέρουν οι αντίστοιχες εφαρμογές
στους ερωτούμενους. Τα αποτελέσματα της έρευνας σκοπό έχουν να θέσουν τις
αντιλήψεις των ερωτούμενων ως προς τις εφαρμογές κινητών τηλεφώνων που
χρησιμοποιούν με βάση την αντιλαμβανόμενη ποιότητα των υπηρεσιών που
προσφέρουν.
Το πρώτο κομμάτι της διπλωματικής εργασίας περιλαμβάνει το θεωρητικό υπόβαθρο
για την ποιότητα στις υπηρεσίες και για το κινητό εμπόριο (mobile commerce) που
αποτελεί και το κύριο θέμα που χρησιμοποιείται στην έρευνά μας. Το δεύτερο κομμάτι
της διπλωματικής μας παρουσιάζει τον σχεδιασμό του ερωτηματολογίου, τη
μεθοδολογία που ακολουθήθηκε και την ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας μας.
Ο σχεδιασμός του ερωτηματολογίου έγινε βάση του αναγνωρισμένου μοντέλου
Servqual των Parasuraman, Berry & Zeithaml που έχει χρησιμοποιηθεί ευρέως σε
έρευνες για μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών. Το ερωτηματολόγιο ήταν
κατάλληλα σχεδιασμένο και έλαβε χώρα διαδικτυακά με χρήση κοινωνικών δικτύων.
Η συγκεκριμένη μας έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 125 ατόμων, αντρών και
γυναικών διαφορετικών ηλικιών και μορφωτικού επίπεδου. Η συλλογή του δείγματος
μας διήρκησε δύο μήνες ηλεκτρονικά. Με το πέρας της συλλογής του δείγματος κάναμε
ανάλυση των αποτελεσμάτων μας μέσω της χρήσης του στατιστικού πακέτου SPSS. Η
ανάλυση των αποτελεσμάτων ακολουθεί μετά την ανάλυση της μεθοδολογίας μας στα
κεφάλαια 4, 5 ,6 και 7 της παρούσης διπλωματικής μας.