Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΛύγγρης, Δημήτριος
dc.date.accessioned2017-10-13T09:20:05Z
dc.date.available2017-10-13T09:20:05Z
dc.date.issued2016-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10054
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η μέτρηση της ποιότητας των φορητών κινητών υπηρεσιών για την περίπτωση της Ελλάδας που προσφέρει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Διοίκηση Επιχειρήσεων - Ολική Ποιότητα με Διεθνή Προσανατολισμό» και της ικανοποίησης που προσφέρουν οι αντίστοιχες εφαρμογές στους ερωτούμενους. Τα αποτελέσματα της έρευνας σκοπό έχουν να θέσουν τις αντιλήψεις των ερωτούμενων ως προς τις εφαρμογές κινητών τηλεφώνων που χρησιμοποιούν με βάση την αντιλαμβανόμενη ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν. Το πρώτο κομμάτι της διπλωματικής εργασίας περιλαμβάνει το θεωρητικό υπόβαθρο για την ποιότητα στις υπηρεσίες και για το κινητό εμπόριο (mobile commerce) που αποτελεί και το κύριο θέμα που χρησιμοποιείται στην έρευνά μας. Το δεύτερο κομμάτι της διπλωματικής μας παρουσιάζει τον σχεδιασμό του ερωτηματολογίου, τη μεθοδολογία που ακολουθήθηκε και την ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας μας. Ο σχεδιασμός του ερωτηματολογίου έγινε βάση του αναγνωρισμένου μοντέλου Servqual των Parasuraman, Berry & Zeithaml που έχει χρησιμοποιηθεί ευρέως σε έρευνες για μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών. Το ερωτηματολόγιο ήταν κατάλληλα σχεδιασμένο και έλαβε χώρα διαδικτυακά με χρήση κοινωνικών δικτύων. Η συγκεκριμένη μας έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 125 ατόμων, αντρών και γυναικών διαφορετικών ηλικιών και μορφωτικού επίπεδου. Η συλλογή του δείγματος μας διήρκησε δύο μήνες ηλεκτρονικά. Με το πέρας της συλλογής του δείγματος κάναμε ανάλυση των αποτελεσμάτων μας μέσω της χρήσης του στατιστικού πακέτου SPSS. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων ακολουθεί μετά την ανάλυση της μεθοδολογίας μας στα κεφάλαια 4, 5 ,6 και 7 της παρούσης διπλωματικής μας.el
dc.format.extent142el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΠοιοτική αξιολόγηση κινητών φορητών υπηρεσιών η περίπτωση της Ελλάδαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordMobile commerceel
dc.subject.keywordΚινητά τηλέφωναel
dc.subject.keywordΚινητό εμπόριοel
dc.subject.keywordΠοιότητα υπηρεσιώνel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»