Search
Now showing items 1-10 of 174
Ηλεκτρονικός φάκελος ασθενή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05-12)
Η παρούσα ερευνητική εργασία διεξήχθη στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών του Τμήματος Οικονομικής Επιστήμης, κατεύθυνσης Οικονομικά και Διοίκηση της Υγείας του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Αντικείμενο της εργασίας ...
Η συμβολή της τεχνολογίας στην αντιμετώπιση των προκλήσεων της υγείας του 21ου αιώνα και ειδικότερα της πανδημίας Covid-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10-26)
Σε καμία προηγούμενη χρονική περίοδο ο ιατρικός τομέας δεν κατείχε τόσο ποικίλα γνωστικά εργαλεία και τεχνολογικά μέσα. Ο χώρος της υγείας εδώ και αρκετά χρόνια αποτελεί πεδίο έρευνας και εφαρμογής νέων τεχνολογικών ...
Διερεύνηση στάσεων και αντιλήψεων επαγγελματιών υγείας αναφορικά με τους προσδιοριστικούς παράγοντες των νοσοκομειακών λοιμώξεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Οι νοσοκομειακές λοιμώξεις βρίσκονται στο επίκεντρο του παγκόσμιου
προβληματισμού σε επίπεδο επιστημονικό, οικονομικό, κοινωνικό και ηθικό. Ως
νοσοκομειακή χαρακτηρίζεται η λοίμωξη που δεν υπήρχε και δεν βρισκόταν στο ...
Ανάλυση κόστους - αποτελεσματικότητας της δαρολουταμίδης με ανδρογονικό αποκλεισμό, σε άνδρες με μη μεταστατικό ευνουχοάντοχο καρκίνο του προστάτη (nmCRPC), με υψηλό κίνδυνο ανάπτυξης μεταστατικής νόσου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Υπόβαθρο: Ο καρκίνος του προστάτη αποτελεί τον δεύτερο πιο συχνά διαγνωσμένο καρκίνο στον ανδρικό πληθυσμό παγκοσμίως. Οι βασικοί παράγοντες κινδύνου είναι η αύξηση της ηλικίας, η γενετική προδιάθεση και η εθνικότητα. Στον ...
Η αγορά των παραφαρμακευτικών προϊόντων στην Eλλάδα: ηλεκτρονικό εμπόριο και στρατηγικές μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Τα τελευταία έτη, παρουσιάζονται ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας, οι οποίες επηρεάζουν άμεσα την καθημερινότητα όλων των πολιτών, με το διαδίκτυο και τα ευρύτερα ψηφιακά μέσα να έχουν λάβει μια μόνιμη θέση ...
Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ σε νοσοκομεία και υπηρεσίες υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν η διεξοδική μελέτη της λειτουργίας των Social Media στον Υγειονομικό Τομέα, είτε ως μέρος της διαφημιστικής προώθησης, είτε ως χρηστικό μέσο για τους εκπροσώπους και τους ...
Οι μεταβολές στο σύστημα υγείας στην Ελλάδα μετά το 2010
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η παρουσίαση και αξιολόγηση των μεταβολών που πραγματοποιήθηκαν στο Σύστημα Υγείας της Ελλάδας μετά το 2010. Η ελληνική οικονομία επηρεάστηκε καταλυτικά από την παγκόσμια οικονομική ...
A comparative study of insulin's pricing policy in the USA and the UK
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η παρούσα εργασία αναλύει την πολιτική κοστολόγησης της ινσουλίνης στις ΗΠΑ
και το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και τους παράγοντες που τη διαμορφώνουν.
Κρίθηκε μεταξύ άλλων σκόπιμο να αναλυθεί και το επιδημιολογικό προφίλ ...
Η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας attention economy στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η εργασία έχει θέμα: η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας «Attention economy» στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων. Σκοπός της είναι να διερευνηθεί με ποιο τρόπο η ψηφιακή τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις ...
Ο ρόλος του μάρκετινγκ στον φαρμακευτικό κλάδο και οι καμπάνιες / εκστρατείες ευαισθητοποίησης ασθενειών ως μέσο προώθησης των φαρμακευτικών εταιρειών : ανάλυση μελέτης περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η εν λόγω διπλωματική εργασία πραγματεύεται τον ρόλο του μάρκετινγκ, εξετάζοντας τα σημαντικότερα ζητήματα γύρω από αυτόν τον τομέα, ο οποίος είναι πλήρως συνδεδεμένος με τη ομαλή λειτουργία του φαρμακευτικού κλάδου. Το ...