Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 31
Οι οικονομικοί γίγαντες του μέλλοντος - Economic Giants. Η πορεία των αναδυόμενων οικονομιών μετά τη κρίση του 2007-2008. Μελέτη περιπτώσεων: Ινδία, Κίνα, Νιγηρία & Ινδονησία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-16)
Ο όρος των αναδυόμενων οικονομιών ή αγορών έχει ανακύψει τα τελευταία χρόνια και δίνεται για να χαρακτηρίσει τις χώρες, που απομακρύνονται από παραδοσιακά χαρακτηριστικά των οικονομιών τους, και βρίσκονται στη διαδικασία ...
Η επίδραση του εργασιακού well being στην παραγωγικότητα και το loyalty των υπαλλήλων σε μια επιχείρηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05)
Η ανταγωνιστικότητα που παρατηρείται στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον έχει επίδραση σε κάθε επιχείρηση. Για την κατάκτηση της βιωσιμότητας μέσα στα πλαίσια αυτού του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, οι επιχειρήσεις ...
Τοξική ηγεσία και η επίδρασή της στο ψυχολογικό συμβόλαιο των εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-21)
Η τοξική ηγεσία συναντάται όλο και συχνότερα στις επιχειρήσεις , με την εμφάνισή της να έχει αρνητικές συνέπειες τόσο για τις ίδιες, όσο και για τους εργαζόμενους σε αυτές. Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να ...
Artificial intelligence and retail industry
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-25)
Η σημαντικότητα του στρατηγικού μάνατζμεντ: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-03-19)
Μετασχηματιστική ηγεσία & ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-27)
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το φαινόμενο της μετασχηματιστικής ηγεσίας στον κλάδο του ελληνικού επαγγελματικού ποδοσφαίρου, καθώς και τη συσχέτισή του με δείκτες τόσο χρηματοοικονομικής όσο και αθλητικής ...
Το branding ως στοιχείο της στρατηγικής των επιχειρήσεων και η συμβολή του στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: μια πρωτογενής ποσοτική έρευνα στις επιχειρήσεις που εδρεύουν στην περιφέρεια Αττικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-23)
Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας επιδιώκεται η διερεύνηση του branding, ως στοιχείο της στρατηγικής των σύγχρονων επιχειρηματικών οντοτήτων, και του βαθμού που αυτό αξιοποιείται από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται ...
Ο ρόλος της ηγεσίας στην αποτελεσματικότητα των ομάδων: η περίπτωση των καταστημάτων λιανικής πώλησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02-28)
Ο ρόλος της ηγεσίας στην ανάπτυξη και την καλύτερη λειτουργία ενός οργανισμού είναι ιδιαίτερα σημαντικός. Η παρούσα έρευνα εξετάζει τη σχέση του μετασχηματιστικού στυλ ηγεσίας με την εργασιακή ικανοποίηση σε εργαζόμενους ...
Εταιρική διακυβέρνηση & εταιρική κοινωνική ευθύνη στις ελληνικές τράπεζες στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-23)
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί ο τρόπος με τον οποίο η υιοθέτηση και υλοποίηση βέλτιστων πρακτικών διακυβέρνησης και λειτουργίας μίας επιχείρησης, διασφαλίζει το εταιρικό συμφέρον και το συμφέρον των μετόχων ...
Αξιολόγηση πελατολογίου στον τουρισμό και συσχέτιση με πιθανούς προορισμούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-10)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιείται η ανάλυση και η αξιολόγηση του υπάρχοντος πελατολογίου ενός ελληνικού ταξιδιωτικού πρακτορείου, για να διαπιστωθούν τόσο στατιστικά όσο και ρεαλιστικά, ευκαιρίες για ανάπτυξη, ...