Αξιολόγηση πελατολογίου στον τουρισμό και συσχέτιση με πιθανούς προορισμούς
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
RFM ; Τουρισμός ; K-means clusteringΠερίληψη
Στην παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιείται η ανάλυση και η αξιολόγηση του υπάρχοντος πελατολογίου ενός ελληνικού ταξιδιωτικού πρακτορείου, για να διαπιστωθούν τόσο στατιστικά όσο και ρεαλιστικά, ευκαιρίες για ανάπτυξη, καλύτερη οργάνωση και αύξηση της κερδοφορίας. Επιπλέον, επιδιώκεται και η δυνατότητα συσχέτισης με νέους πιθανούς προορισμούς.
Από τα αποτελέσματα της έρευνας προτάθηκαν δέκα νέα πακέτα ταξιδιωτικών προορισμών και τρεις προτάσεις ανάπτυξης πελατολογίου.
Στη συνέχεια πραγματοποιείται πρόβλεψη αποτελεσμάτων για τρία έτη μετά την ερεύνα ώστε να διαπιστωθεί η αποτελεσματικότητα των προτάσεων και των νέων ταξιδιωτικών προορισμών.
Τέλος, γίνεται αναφορά στην παρούσα κατάσταση με την ύπαρξη του κορωνοϊού, Covid-19, και τις επιπτώσεις του στον τουρισμό.