Search
Now showing items 1-10 of 2140
Η χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα εργαλεία - πρακτικές - προτάσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Ο χρηματοοικονομικός τομέας έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές την τελευταία 10ετία ως αποτέλεσμα της κρίσης που ξεκίνησε από την κατάρρευση της Lehman Brothers. Ο ισχυρός ανταγωνισμός, οι αυξημένες εποπτικές απαιτήσεις και ...
Καταγραφή και ανάλυση της εφαρμογής εργαλείων καινοτομίας στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Ο σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής είναι να φέρει σε επαφή τον αναγνώστη
πρώτον με διάφορα εργαλεία διοίκησης τα οποία έχουν γίνει ευρύτερα γνωστά μέσα από
την εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας σε διάφορες ...
Ανάλυση κλάδου έτοιμων φαγητών: μελέτη περίπτωσης Alfa Pastry Α.Ε.Β.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12)
Οι σημερινοί γρήγοροι ρυθμοί ζωής και η τάση για «λιγότερο μαγείρεμα στο σπίτι» έχουν ευνοήσει την κατανάλωση έτοιμων τυποποιημένων γευμάτων. Παρά τις δυσμενείς επιδράσεις της οικονομικής κρίσης, παρατηρήθηκαν σημάδια ...
Ευρωπαϊκό Ταμείο Στρατηγικών Επενδύσεων - Ευκαιρίες ανάπτυξης για τις Ελληνικές Περιφέρειες και επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Η παρούσα εργασία αναλύει τις βασικές δράσεις και τους άξονες προτεραιότητας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο μακροπρόθεσμο πλαίσιο των περιφερειακών της στρατηγικών καθώς και τις δράσεις της μέσα ...
Διαμόρφωση τιμών εμπορευμάτων υπό την επίδραση εμπορευματικών δεικτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια γενικότερη αύξηση των τιμών των εμπορευμάτων, καθώς και μια παράλληλη πορεία τιμών σε φαινομενικά ασύνδετα εμπορεύματα, η οποία δεν μπορεί να εξηγηθεί με το κλασικό μοντέλο διαμόρφωσης ...
Συγχωνεύσεις & εξαγορές στον ελληνικό τραπεζικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Ο όρος Συγχωνεύσεις & Εξαγορές (Σ&Ε) περιγράφει την αγορά, πώληση και συνένωση εταιρειών, των θυγατρικών τους αλλά και των περιουσιακών τους στοιχείων. Οι Συγχωνεύσεις και Εξαγορές διευκολύνουν και συμβάλλουν στην ανάγκη ...
Ολική παραγωγική συντήρηση (Total productive maintenance). Εργαλεία, τεχνικές και αποτελέσματα εφαρμογών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Η εκτενής βιβλιογραφική ανάλυση της μεθοδολογίας υποδεικνύει την ολική παραγωγική συντήρηση (total productive maintenance, TPM) ως μία αποτελεσματική, πρακτική και διαρκώς εξελισσόμενη προσέγγιση συνεχής βελτίωσης των ...
Εξαγωγικό πλάνο marketing καινοτόμου βιομηχανικού προϊόντος : ο ρόλος των εισαγωγών διανομέων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η Στρατηγική marketing είναι η διαδικασία με την οποία η επιχείρηση αποφασίζει τη
διάθεσή των πόρων ώστε να πετύχει και διατηρήσει το ανταγωνιστικό της
πλεονέκτημα.
Στην παρούσα εργασία θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε ...
Ασυμμετρία κόστους : θεωρητική προσέγγιση και εμπειρική έρευνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την εναλλακτική θεωρία συμπεριφοράς κόστους γνωστή ως «Sticky Cost Theory». Η θεωρία αυτή, σε αντίθεση με την παραδοσιακή όπου η μεταβολή του κόστους είναι συμμετρική ως προς τις ...
Πολιτικές τιμολόγησης & μάρκετινγκ - Η περίπτωση του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η τιμή είναι η μόνη παράμετρος του μείγματος μάρκετινγκ που προσφέρει έσοδα στην επιχείρηση, όλες οι υπόλοιπες συνεπάγονται κόστος, γι΄αυτό παίζει κύριο ρόλο στην επιβίωση, στην εδραίωση και την κυριαρχία της επιχείρησης ...










