Search
Now showing items 1-10 of 55
Επιχειρηματική στρατηγική: η περίπτωση των ελληνικών αμοιβαίων κεφαλαίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)
Η παρούσα διδακτορική διατριβή μελετά τον σημαντικότερο, ίσως, παράγοντα της Επιχειρηματικής Στρατηγικής (πέρα από τη χρηματική επάρκεια) των μεγάλων Ελληνικών Εταιρειών Αμοιβαίων Κεφαλαίων, δηλαδή το Ανθρώπινο Δυναμικό, ...
Πωλήσεις χρηματοοικονομικών προϊόντων - υπηρεσιών προς επιχειρήσεις. Ο ρόλος των τραπεζικών στελεχών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-10)
Η παρούσα μελέτη προσπάθησε να μελετήσει την επίδραση της συμπεριφοράς των
πωλητών (sales behavior) στην ανάπτυξη των σχέσεων με τους πελάτες (buyer –
seller relationships).
Η επισκόπηση της βιβλιογραφίας κατέδειξε ότι ...
Καταλληλότητα και συμβατότητα συστημάτων και διαδικασιών αξιολόγησης της πανεπιστημιακής απόδοσης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)
Η επενέργεια της διατροφικής ζώνης και της άθλησης στην ψυχοσωματική υγεία και συμπεριφορά των εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-05-23)
Η Διατροφική Ζώνη αποτελεί μια ισορροπημένη αντιφλεγμονώδη δίαιτα με μεγάλη έμφαση στην ορμονική ρύθμιση του οργανισμού, από τον έλεγχο στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα μέχρι τους βασικούς μηχανισμούς επιβίωσης που περιλαμβάνουν ...
Ο ρόλος της λογιστικής πληροφόρησης στο κόστος κεφαλαίου : μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-03)
Η διατριβή αυτή διερευνά τις επιπτώσεις των λογιστικών πληροφοριών στο
κόστος κεφαλαίου, καθώς και το πώς αυτό επηρεάζει τις υπερβάλλουσες αποδόσεις
των μετοχών των βιομηχανικών επιχειρήσεων στις ΗΠΑ..
Ειδικότερα, η ...
Εμπειρική διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της πολιτικής ηγεσίας στην Ελλάδα σε περιόδους κρίσης: η περίοδος 2009-2012
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12)
Η παρούσα διδακτορική έρευνα επιχειρεί να περιγράψει και να αναλύσει σε βάθος τι έγινε σε επίπεδο πολιτικής ηγεσίας, από τον Οκτώβριο του 2009 έως και τις εκλογές του 2012, μια κρίσιμη περίοδο για την Ελλάδα, όπου υπογράφηκαν ...
Στρατηγικές μάρκετινγκ για τη στόχευση αγορών : ανάπτυξη και έλεγχος ενός συστηματικού πλαισίου ταξινόμησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Η παρούσα διατριβή φιλοδοξεί να συνεισφέρει στην βιβλιογραφία του στρατηγικού μάρκετινγκ, μέσω της διερεύνησης των αποφάσεων στόχευσης των επιχειρήσεων. Ειδικότερα, σκοπό της αποτελεί η δημιουργία μίας τυπολογίας στρατηγικών ...
Αποδοτικότητα & αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων / οργανισμών: η περίπτωση των μονάδων ιδιωτικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-05)
Είναι γεγονός ότι η εκπαίδευση διαδραματίζει κυρίαρχο ρόλο σε προσωπικό, κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο. Η παρεχόμενη εκπαίδευση μίας χώρας στηρίζεται εν πολλοίς στην οργάνωση και τη διοίκηση των εκπαιδευτικών μονάδων ...
Ανάπτυξη μοντέλου και συστήματος μεθοδολογικού πλαισίου εφαρμογής και αποτίμησης της στρατηγικής αλλαγής δημοσίων μονάδων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09-18)
Η τρέχουσα διδακτορική μελέτη διερευνά τις επιπτώσεις των στρατηγικών οργανωσιακών αλλαγών στην ψυχοκοινωνική ισορροπία του Ανθρώπινου Παράγοντα των δημόσιων μονάδων. Επιπλέον, διερευνά τους ψυχοκοινωνικούς μηχανισμούς που ...
Οι προσδοκίες και αντιλήψεις εισερχόμενων τουριστών για την παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών στα ελληνικά ξενοδοχεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)