Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 48
Η στρατηγική του ομίλου ΟΤΕ στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-08)
Στην παρακάτω διπλωματική εργασία, αναλύεται, επιχειρηματολογείται και τεκμηριώνεται η έρευνα στην αγορά των τηλεπικοινωνιών. Θα μελετήσουμε στατιστικά μεγέθη της παγκόσμιας αγοράς, θα αναλύσουμε πως κυμαίνεται η Ευρωπαϊκή ...
Επισκόπηση του κλάδου της γαλακτοβιομηχανίας και χρηματοοικονομική ανάλυση της εταιρείας ΟΛΥΜΠΟΣ Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Το φαινόμενο της ασυμμετρίας στο πετρέλαιο κίνησης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)
Η σχέση ανάμεσα στη διεθνή τιμή του αργού πετρελαίου και της τιμής πετρελαίου κίνησης που καλείται να πληρώσει ο Έλληνας καταναλωτής είναι κάτι που έχει απασχολήσει την κοινή γνώμη σε διάφορες χώρες ανά τον κόσμο, ...
Τραπεζικός ψηφιακός μετασχηματισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)
Σε αυτή τη μελέτη θα εξεταστεί ο τραπεζικός ψηφιακός μετασχηματισμός.
Το πρώτο κεφάλαιο έχει στόχο να εμβαθύνει στην ιστορία του ψηφιακού
μετασχηματισμού ως επιχειρηματικού φαινομένου και να διαμορφώσει τον ορισμό του ...
Εργασιακή ικανοποίηση και υποκίνηση - μελέτη περίπτωσης: Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Η εργασιακή ικανοποίηση των υπαλλήλων και η υποκίνηση που δέχονται από τον άμεσο προϊστάμενό τους και τη διοίκηση της εταιρείας ή του οργανισμού που απασχολούνται, αποτελούν σημαντικό παράγοντα για την επίτευξη των ατομικών ...
Η στροφή των επιχειρήσεων στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και η δύναμη του στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07)
Η παρούσα εργασία έχει θέμα «Η στροφή των επιχειρήσεων στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και η δύναμη του στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης» και αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται το διαδικτυακό ...
Η συμπεριφορά του καταναλωτή & οι παράγοντες που την επηρεάζουν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Με την παρούσα εργασία καταβάλλεται προσπάθεια να διερευνηθεί ένα μεγάλο μέρος παραγόντων που ίσως δεν το έχουμε όλοι αντιληφθεί σε πόσο μεγάλο βαθμό και διάσταση επηρεάζουν τη συμπεριφορά των ατόμων στη λειτουργία τους ...
Ανάπτυξη ομάδων στην ψηφιακή εποχή: ο αντίκτυπος των ψηφιακών εργαλείων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Για να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στην σημερινή πραγματικότητα της παγκοσμιοποίησης, οι επιχειρήσεις έπρεπε να δημιουργήσουν νέες δομές ώστε να ξεπεράσουν τα εμπόδια του πολιτισμού, του χώρου και του χρόνου: Οι εικονικές ...
Επενδύσεις στον κλάδο του τουρισμού: έρευνα και πειραματική αξιολόγηση στον τομέα του τουρισμού στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-04)
Η παγκοσμιοποίηση αποτελεί συνδετικό κρίκο μεταξύ των αγορών, προσφέροντας πολλαπλά οφέλη στους καταναλωτές και αυξάνοντας την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων. Εκτός, όμως, από τις επιχειρήσεις, αποτέλεσμα της ...
Η μέθοδος ABC στις εταιρίες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Η εποχή που ζούμε χαρακτηρίζονται από σημαντικές και ραγδαίες αλλαγές τα
τελευταία χρόνια σε πολλές διαστάσεις. Καθημερινά παρατηρούμε τον κόσμο να
αλλάζει τόσο σε κοινωνικό οικονομικό ακόμα και περιβαλλοντικό επίπεδο. ...