Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 483
Στρατηγικό μάνατζμεντ ανθρωπίνων πόρων - Strategic Human Resource Management (SHRM) στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον: μελέτη περίπτωσης εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02-21)
Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από συνεχόμενες και γρήγορες αλλαγές. Οι επιχειρήσεις για να μπορούν να επιβιώνουν και να ευημερούν χρειάζεται να είναι σε θέση να προσαρμόζονται συνεχώς σε αυτές τις ...
Στρατηγικός σχεδιασμός & συγκριτική ανάλυση τριών κορυφαίων ελληνικών εταιρειών σε διαφορετικούς κλάδους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06-06)
Η παρούσα διπλωματική εργασία, εστιάζει αρχικά στην θεωρητική παρουσίαση και έπειτα στην πρακτική εφαρμογή των κύριων και ευρέως χρησιμοποιούμενων στρατηγικών εργαλείων και μεθόδων σε τρείς κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις, ...
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα ERP συστημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11-01)
Στόχος αυτής της μεταπτυχιακής διατριβής, είναι να εξετάσει πως τα συστήματα ΕRP μπορούν να προσφέρουν στην επιχείρηση τη δυνατότητα να αποκτήσει ή και να ενισχύσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα (ή τα ανταγωνιστικά της ...
Ανάλυση του θεσμού της δικαιόχρησης (franchising) σε πανελλαδικό και παγκόσμιο επίπεδο και διερεύνηση της εξέλιξης του στην Ελλάδα σύμφωνα με το μοντέλο ωρίμων αγορών του εξωτερικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αναπτύσσει ένα σύνολο θεμάτων που αφορούν το θεσμό της δικαιόχρησης (franchising) τόσο σε πανελλαδικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Η ανάλυση αυτή αποσκοπεί σε μια σφαιρική προσέγγιση ...
Συγκριτική αποτίμηση : η περίπτωση του κατασκευαστικού κλάδου στο Χρηματιστήριο Αξίων Αθηνών (ΧΑΑ)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η αποτύπωση της κατάστασης του κατασκευαστικού κλάδου στην Ελλάδα κατά το χρονικό διάστημα 2007 - 2014, μέσα από την ανάλυση των εισηγμένων επιχειρήσεων στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών ...
Influencers, endorsers and celebrities : marketing roles and implications
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η πανδημία του COVID-19 όχι μόνο έχει αυξήσει τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, αλλά έχει αναδείξει και την ανάγκη καλύτερης κατανόησης της δυναμικής των influencers και των celebrities ...
Επιχειρηματικότητα εθνοτικών μειονοτήτων: οι παράγοντες επιτυχίας τους στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-03)
Όσο στο σύγχρονο κόσμο μεγαλώνουν οι κοινωνικοοικονομικές ανισότητες μεταξύ των χωρών, εντείνονται οι δημογραφικές πιέσεις και οι πολιτικοί θεσμοί γίνονται ασταθείς και καταπιεστικοί. Όσο εξαπολύονται πόλεμοι και υπάρχουν ...
Η εγκατάσταση και η μετεγκατάσταση των εταιριών στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει το νομοθετικό πλαίσιο που περιβάλλει το φλέγον ζήτημα της εγκατάστασης και μετεγκατάστασης των εταιριών στις χώρες της Ε.Ε. Σκοπός του παρόντος πονήματος είναι η ...
Liner shipping : στρατηγικές συμμαχίες με κατεύθυνση στις λειτουργίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην μελέτη του κλάδου των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ιδιαιτέρως επιχειρεί να αναλύσει το φαινόμενο δημιουργίας λειτουργικών συμμαχιών ...
Great place to work: online recruitment από τις καλύτερες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Η παρούσα εργασία είναι μια μελέτη των καλύτερων επιχειρήσεων για να εργάζεται κάποιος (Great Place to Work) και των μεθόδων της διαδικτυακής αναζήτησης εργαζομένων και στελέχωσης (online recruitment). Στο θεωρητικό μέρος ...