Great place to work: online recruitment από τις καλύτερες επιχειρήσεις
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Online recruitment ; Employer branding ; Great place to workΠερίληψη
Η παρούσα εργασία είναι μια μελέτη των καλύτερων επιχειρήσεων για να εργάζεται κάποιος (Great Place to Work) και των μεθόδων της διαδικτυακής αναζήτησης εργαζομένων και στελέχωσης (online recruitment). Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας αναλύονται αφενός οι έννοιες και οι λειτουργίες της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, με έμφαση στις διαδικασίες στελέχωσης, και διαδικτυακής πρόσληψης και αφετέρου η έννοια του Employer Branding και του όρου Great Place to Work. Η έρευνα που έγινε περιλαμβάνει δευτερογενή στοιχεία από την ιστοσελίδα του οργανισμού Great Place to Work για τις 100 καλύτερες επιχειρήσεις/εργοδότες των Η.Π.Α. σύμφωνα με την λίστα που συνέταξε το περιοδικό Fortune και τους ιστότοπους των επιχειρήσεων αυτών για σκοπούς στελέχωσης. Η έρευνα που έγινε είναι ποσοτική με στοιχεία ποιοτικά. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν ότι ο κλάδος της οικονομίας με τις περισσότερες επιχειρήσεις στη λίστα είναι αυτός με Οικονομικές και ασφαλιστικές υπηρεσίες. Οι επιχειρήσεις στη λίστα έχουν από χίλιους εργαζόμενους έως περισσότερου από διακόσιες χιλιάδες. Τα ποσοστά των υπαλλήλων που ανέφεραν ότι η επιχείρηση στην οποία εργάζονται είναι το καλύτερο μέρος για να εργάζεται κάποιος είναι μεταξύ 77% και 98%. Τα μέσα που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις για την προσέλκυση των εργαζομένων περιλαμβάνουν περιγραφές, ιστορίες εργαζομένων, βίντεο με την εργασία και τη ζωή στην επιχείρηση και λέξεις / εκφράσεις που αναφέρονται στην κουλτούρα της επιχείρησης, τους ανθρώπους και τις αξίες. Το βιογραφικό σημείωμα αποτελεί το βασικό στοιχείο υποβολής αίτησης για εργασία.