Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 34
Το νευρομάρκετινγκ και η επίδρασή του στη συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να αναλύσει την αναπτυσσόμενη επιστήμη του
Νευρομάρκετινγκ. Θα προσπαθήσει να την συνδέσει με την συμπεριφορά του καταναλωτή.
Θα εξετάσει επίσης την επίδραση των τεχνικών της ...
Ο νευραλγικός ρόλος του νευρομάρκετινγκ στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς του καταναλωτή και στη διαδικασία λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)
Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του συνεχώς αναπτυσσόμενου κλάδου του νευρομάρκετινγκ και της άρρηκτης σύνδεσης του με την καταναλωτική συμπεριφορά, η οποία αποκωδικοποιείται εξερευνώντας το μυαλό του καταναλωτή ...
Άμεσες ξένες επενδύσεις Η περίπτωση μελέτης των Ελληνικών Πετρελαίων στα Βαλκάνια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)
Η ενέργεια είναι μια από τις σημαντικότερες εισροές κεφαλαίου για την οικονομική ανάπτυξη οποιασδήποτε χώρας στον κόσμο. Από την άλλη πλευρά, οι άμεσες ξένες επενδύσεις στοχεύουν στην αναζήτηση φυσικών πόρων από την ...
Ο ρόλος και ο αντίκτυπος της διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού: μια διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την εμπλοκή των εργαζομένων στην εργασία (work engagement)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)
Αυτή η μελέτη προσπάθησε να αξιολογήσει τις επιπτώσεις επιλεγμένων πρακτικών διαχείρισης
ανθρώπινου δυναμικού (αξιολόγηση απόδοσης, εκπαίδευση και ανάπτυξη, ανταμοιβές και
αναγνώριση και εργασιακή επικοινωνία) στην ...
Ναύλοι, ναυλοσύμφωνα και η διαφοροποίηση αυτών βάσει των φάσεων του ναυτιλιακού κύκλου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Στόχος της εργασίας ήταν η διερεύνηση μια πιθανής επιρροής που έχει ο ναυτιλιακός κύκλος στην διαφοροποίηση των όρων των ναυλοσυμφώνων της χρονοναύλωσης και της ναύλωσης ταξιδίου. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε μέσα από τον ...
Θεσμική ανάλυση των αποδόσεων των ευρωπαϊκών εταιρικών ομολόγων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-04)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί το θεσμικό πλαίσιο έκδοσης ευρωπαϊκών εταιρικών ομολόγων από μη χρηματοοικονομικές εταιρίες ως εναλλακτική μορφή χρηματοδότησης τους από το 2013 έως το 2018. Η ανάλυση ...
Άμεσες ξένες επενδύσεις: η περίπτωση της Chipita
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Στόχος της παρούσας έρευνας ήταν η εξέταση των ΑΞΕ από την Ελλάδα ως χώρα προέλευσης
προς άλλες χώρες υποδοχής. Για το σκοπό αυτό, εξετάστηκε μία συγκεκριμένη μελέτη
περίπτωση, αυτή της βιομηχανίας τροφίμων, Chipita, και ...
Η επίδραση της ψηφιακής διαφήμισης στην αξία του εμπορικού σήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)
Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής είναι να εξεταστεί εάν η αξία των εμπορικών σημάτων διατηρείται μέσω της ψηφιακής διαφήμισης. Πρέπει να σημειωθεί ότι δίνεται έμφαση στη διαφήμιση μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ως ...
Πράσινη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού ως εργαλείο για την βιώσιμη ανάπτυξη των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)
Παρατηρώντας το αυξανόμενο χάσμα κοινωνικής τάξης και την
περιβαλλοντική κρίση, η αειφόρος ανάπτυξη είναι απαραίτητη για τη
δημιουργία επιχειρήσεων. Κάθε επιχείρηση ξεκινά με επίκεντρο το ανθρώπινο
δυναμικό (HR). Η ...