Search
Now showing items 1-10 of 34
Τύποι ηγεσίας και αποδοτικότητα των εργαζομένων - Μελέτη περίπτωσης Ελληνικής Αστυνομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Επιχειρησιακό πλάνο και τουριστικές επενδύσεις: μια εμπειρική εφαρμογή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-08)
Στην παρούσα εργασία έγινε αρχικά μια θεωρητική προσέγγιση του θέματος. Αναλύθηκαν ορισμένες βασικές έννοιες και ορισμοί σχετικά με το επιχειρησιακό πλάνο , καθώς και τα πλεονεκτήματα του. Στην συνέχεια, αναλύθηκε η έννοια ...
Αξιοπιστία δανειοληπτών στην Ευρωζώνη: συστήματα διαχείρισης ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να εκτιμηθεί κατά πόσο ο δείκτης των προβληματικών δανείων (NPL ratio) επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες στην ευρύτερη περιοχή της Ευρωζώνης. Ο δείκτης αυτός εφαρμόζεται στα συστήματα ...
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)
Στην εποχή της Industry 4.0 οι επιχειρήσεις καλούνται να δραστηριοποιηθούν σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον με τις αναδυόμενες τεχνολογίες να διαταράσσουν συνεχώς όλες τις δομές του οικονομικού και του κοινωνικού ...
Εμπόδια στην επιχειρηματικότητα των νέων: μια εμπειρική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η νεανική επιχειρηματικότητα έχει ενταχθεί στους περισσότερους κλάδους στον τομέα της οικονομίας, παρόλα αυτά η πλειοψηφία των νέων αντιμετωπίζουν εμπόδια και δυσκολίες που δεν τους δίνει το έναυσμα να πραγματοποιήσουν τα ...
Η σχέση του ονομαστικού ΑΕΠ με τα έσοδα του εισερχόμενου τουρισμού, το εμπορικό ισοζύγιο και την βιομηχανική παραγωγή στα χρόνια της ελληνικής κρίσης (2009-2018), με δεδομένα από 27 χώρες, διαχωρισμένες εντός και εκτός ευρωζώνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10)
Ορμώμενοι από την Ελληνική οικονομική κρίση της περιόδου (2009-2018) και πιθανές λύσεις που είχαν προταθεί τότε για τον απεγκλωβισμό της τοπικής οικονομίας από το αδιέξοδο στο οποίο είχε περιέλθει, κρίθηκε σκόπιμο η μελέτη ...
Διερεύνηση αιτιότητας μεταξύ χρηματοοικονομικών δεικτών και παραγώγων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)
Στα πλαίσια της λειτουργίας των αποτελεσματικών αγορών, οι αποδόσεις των παραγώγων αλλά και των υποκείμενων περιουσιακών τους στοιχείων είναι άμεσα συ σχετιζόμενες. Σε περίπτωση, ωστόσο, που εντοπισθεί κάποια ατέλεια της ...
Το μάρκετινγκ και η επίδρασή του στον τραπεζικό τομέα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05-20)
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιείται για την εκπόνηση του μεταπτυχιακού προγράμματος «Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική» του Πανεπιστημίου Πειραιά. Σκοπός της έρευνας είναι η ανάλυση του μάρκετινγκ-μάρκετινγκ ...
Η επίδραση της ψηφιακής διαφήμισης στην αξία του εμπορικού σήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)
Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής είναι να εξεταστεί εάν η αξία των εμπορικών σημάτων διατηρείται μέσω της ψηφιακής διαφήμισης. Πρέπει να σημειωθεί ότι δίνεται έμφαση στη διαφήμιση μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ως ...
Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στη ψηφιακή εποχή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η ραγδαία αυξανόμενη τεχνολογική ανάπτυξη και ο συνεχώς αυξανόμενος πολλαπλασιασμός της οδηγούν στην ψηφιοποίηση της κοινωνίας. Αυτή η ψηφιακή «επανάσταση» έχει συνέπειες για τους σύγχρονους οργανισμούς σε πολλά επίπεδα. ...