Search
Now showing items 1-10 of 115
Η χρήση της χρονογραμμής (timeline) στην πολιτιστική κληρονομιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναλύεται μέσα από τη βιβλιογραφία, η χρήση της χρονογραμμής για την καταγραφή και ταξινόμηση γεγονότων από την αναλογική έως την ψηφιακή εποχή, η σημαντικότητα της χρονογραμμής ως μέσο ...
Υλοποίηση τρισδιάστατου εικονικού χάρτη με τα τοπόσημα του Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)
Καθώς τα πάντα γύρω μας σε όλους τους τομείς συμπαρασύρονται αναπόφευκτα από τους νόμους της εξέλιξης και της προόδου, έτσι και ο τομέας του ψηφιακού πολιτισμού και πολιτισμικής τεχνολογίας δεν θα μείνει ανεπηρέαστος. ...
Η εκπαιδευτική αξιοποίηση του Minecraft στο μάθημα της θεατρικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01)
Η σημερινή πραγματικότητα αποτέλεσε το εναρκτήριο λάκτισμα για την ολοκληρωτική ένταξή μας στην ψηφιακή εποχή. Το διαδίκτυο παρέχει πολλαπλές δυνατότητες τις οποίες μπορούμε να αξιοποιήσουμε σε διάφορους τομείς της ...
Ανακαλύπτοντας υλικά και άυλα στοιχεία τοπικού πολιτισμού μέσω της κατασκευής ενός εικονικού μουσείου για τους πύργους της Μάνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, περιγράφεται η κατασκευή ενός εικονικού μουσείου με σκοπό την ψηφιακή ανάδειξη του μνημειακού πλούτου της Μάνης καθώς και την προβολή, διατήρηση και ανάδειξη της φυσιογνωμίας αυτού του ...
Παρουσίαση της αρχαιολογικής θέσης «Νύμφης Κορώνειας» ή «Άντρο Λειβηθρίδων Νυμφών» με τη χρήση νέων τεχνολογικών μέσων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10)
Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια παρουσίασης του σπηλαίου «Νύμφης Κορώνειας» ή «Άντρο Λειβηθρίδων Νυμφών» στον Ελικώνα με τη χρήση νέων τεχνολογιών. Ορίζεται το θεωρητικό πλαίσιο τόσο με την ανάλυση των εννοιών ...
Σχεδιασμός και μοντελοποίηση εικονικού μουσείου με έμφαση στην αλληλεπίδραση του χρήστη και τη χρήση της εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, εξετάζεται και παρουσιάζεται μέσω βιβλιογραφικής έρευνας μια εισαγωγή στον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας και αναλύεται κατά το μεγαλύτερο μέρος ο ορισμός του εικονικού μουσείου ...
Ανάπτυξη εφαρμογής ψηφιακής περιήγησης μέσω εικονικής πραγματικότητας (Virtual Reality - VR)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-10)
Η εικονική πραγματικότητα τα τελευταία χρόνια αποτελεί μία από τις πιο διαδεδομένες και
καινοτόμες τεχνολογίες επανακαθορίζοντας τη σχέση μεταξύ ανθρώπου και ψηφιακού
περιβάλλοντος. Μέσω της εικονικής πραγματικότητας οι ...
Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας : οπτικοποίηση και παιχνιδοποίηση της γλωσσικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-07)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εξετάζει τις παιδαγωγικές δυνατότητες που προκύπτουν από την ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης στη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, με έμφαση στην οπτικοποίηση και παιχνιδοποίηση ...
Blockchain και fraud
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)
Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία Blockchain έχει σημειώσει ραγδαία αύξηση ενδιαφέροντος , με αυξανόμενη χρήση της τεχνολογίας για πολλές εφαρμογές και επιχειρήσεις , από κρυπτονομίσματα μέχρι την εμπλοκή του σε πολλούς ...
Νευρωνικά δίκτυα και μηχανική μάθηση, εφαρμογές στη βιοϊατρική και βιοπληροφορική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-07)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται η πρόβλεψη εμφάνισης καρδιακής προσβολής βάσει κάποιων συμπτωμάτων με την βοήθεια αλγόριθμων Μηχανικής Μάθησης για δυαδική ταξινόμηση, με σκοπό τη σύγκρισή των αποτελεσμάτων των ...











