Search
Now showing items 1-10 of 68
TRY TO LIVE : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου με την βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07-01)
Στην παρούσα διπλωματική παραθέτεται ο τρόπος υλοποίησης του TRY TO LIVE, που είναι βιντεοπαιχνίδι επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου (First Person Shooter Game), με την χρήση του Unity και της γλώσσας προγραμματισμού C#. ...
Ευφυείς agents σε mobile εφαρμογές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)
Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την διερεύνηση των δυνατοτήτων των ευφυών
agents για την αναγνώριση γλώσσας, εξαγωγή παραμέτρων και προθέσεων του χρήστη σε
mobile εφαρμογές.
Η χρήση των agents εμφανίζεται ...
Εφαρμογή Android για την εύρεση χαμένων κατοικιδίων και την καταγραφή τοποθεσιών ζώων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζει μια εφαρμογή Android γραμμένη στην γλώσσα
προγραμματισμού Kotlin, η οποία επιτρέπει στους χρήστες της να δημιουργούνε δημοσιεύσεις
σχετικά με την απώλεια του κατοικίδιου τους ...
Ανάπτυξη τουριστικής android εφαρμογής με Java και Firebase
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ασχολείται με την δημιουργία και ανάπτυξη μιας android τουριστικής
εφαρμογής. Πιο συγκεκριμένα, η εφαρμογή αυτή έχει ως κύριο στόχο την διευκόλυνση των εξωτερικών
επισκεπτών σε ποικίλες ...
Recognition of warships by class using image analysis algorithms and neural networks
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)
Σε αυτήν την ενότητα παρουσιάζεται μια περίληψη της παρούσας εργασίας, καθώς και τα σημαντικά στοιχεία στα οποία βασίστηκε η διεκπεραίωσή της. Η ακόλουθη εργασία επικεντρώνεται στην εξερεύνηση και εξέταση αρχικά παραδοσιακών ...
Ενισχυμένη ακαδημαϊκή επαλήθευση με blockchain : μια αποκεντρωμένη εφαρμογή για την πιστοποίηση πτυχίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
Αυτή η διατριβή παρουσιάζει μια αποκεντρωμένη εφαρμογή (DApp) για την επαλήθευση
ακαδημαϊκών πτυχίων, αξιοποιώντας το blockchain του Ethereum και τα NFTs.
Αναπτύχθηκε με τη χρήση του Solidity, Node.js, Angular, MongoDB, ...
Αναγνώριση συναισθημάτων χρήστη κατά την θέαση οπτικοακουστικού περιεχομένου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
Η διπλωματική εργασία με τίτλο «Αναγνώριση συναισθημάτων χρήστη κατά την θέαση
οπτικοακουστικού περιεχομένου» εστιάζει στην κατανόηση των συναισθηματικών αντιδράσεων
των χρηστών κατά την παρακολούθηση βίντεο. Η επιλογή ...
Ανάπτυξη android εφαρμογής για μετάφραση κειμένου σε πραγματικό χρόνο με τη χρήση της κάμερας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία μιας android εφαρμογής, με τη βοήθεια της οποίας ο χρήστης θα μπορεί να μεταφράζει σε πραγματικό χρόνο κείμενο που ανιχνεύει η κάμερα του κινητού του. Αφού κάνει ...
Συστημική προσέγγιση στην ανάλυση εργασιών Διεύθυνσης Υπουργείου με χρήση λογισμικών συστημικής δυναμικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως κύριο σκοπό την εφαρμογή συστημικών μεθοδολογιών και εργαλείων με στόχο τον εντοπισμό προβλημάτων και τη βελτίωση και βελτιστοποίηση των λειτουργιών σε Διεύθυνση Ελληνικού ...
Μοντέλα transformer για την ταξινόμηση στιχουργών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)
Η παρούσα πτυχιακή αναφέρεται στην αρχιτεκτονική των μοντέλων βαθιάς μάθησης (transformers). Γίνεται ανάλυση της αρχιτεκτονικής καθώς επίσης έχει πραγματοποιηθεί η υλοποίηση του συγκεκριμένου μοντέλου σε στοίχους τραγουδιών ...