Search
Now showing items 1-10 of 23
Αναγνώριση συναισθήματος σε πραγματικό χρόνο και analytics, σε εφαρμογή mobile learning
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής - Ανάπτυξη Λογισμικού και Τεχνητής Νοημοσύνης», και έχει ως στόχο την υλοποίηση μίας android ...
Δημιουργία ιστοσελίδας πανεπιστημιακού ιδρύματος με τη χρήση του WordPress cms
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-04)
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως κύριο σκοπό τη δημιουργία ενός δυναμικού ιστοτόπου πανεπιστημιακού ιδρύματος στην πλατφόρμα WordPress και στην συνέχεια η ανάλυση αυτού σε διαγράμματα UML.
Πραγματοποιείται ...
Ανάπτυξη εφαρμογής που ενσωματώνει τεχνολογία blockchain με χρήση reactive microservices
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών “Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής - Ανάπτυξη Λογισμικού και Τεχνητής Νοημοσύνης” του Πανεπιστημίου Πειραιώς και έχει ως στόχο ...
Συστημική προσέγγιση στην ανάλυση εργασιών Διεύθυνσης Υπουργείου με χρήση λογισμικών συστημικής δυναμικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως κύριο σκοπό την εφαρμογή συστημικών μεθοδολογιών και εργαλείων με στόχο τον εντοπισμό προβλημάτων και τη βελτίωση και βελτιστοποίηση των λειτουργιών σε Διεύθυνση Ελληνικού ...
Ανάπτυξη android εφαρμογής για μετάφραση κειμένου σε πραγματικό χρόνο με τη χρήση της κάμερας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία μιας android εφαρμογής, με τη βοήθεια της οποίας ο χρήστης θα μπορεί να μεταφράζει σε πραγματικό χρόνο κείμενο που ανιχνεύει η κάμερα του κινητού του. Αφού κάνει ...
Sentiment analysis on Twitter
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Η άνθηση του Web 2.0 και η ευκολία που παρέχει σε συνδυασμό με τον Covid-19, έδωσε στους ανθρώπους τη δυνατότητα για αλληλεπίδραση διαδικτυακά μεταξύ τους περισσότερο από ποτέ. Η αλληλεπίδραση αυτή ποικίλει, από επικοινωνία ...
TRY TO LIVE : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου με την βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07-01)
Στην παρούσα διπλωματική παραθέτεται ο τρόπος υλοποίησης του TRY TO LIVE, που είναι βιντεοπαιχνίδι επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου (First Person Shooter Game), με την χρήση του Unity και της γλώσσας προγραμματισμού C#. ...
Ανάπτυξη Android παιχνιδιού πραγματικού χρόνου με την χρήση Firebase και της ασαφούς λογικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Προγράμματος
Μεταπτυχιακών Σπουδών “Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής - Ανάπτυξη Λογισμικού
και Τεχνητής Νοημοσύνης”, και έχει ως στόχο την υλοποίηση μιας εφαρμογής ...
Σύστημα καταγραφής κρουσμάτων COVID-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)
Η εφαρμογή φιλοδοξεί να παρουσιάσει στον χρήστη ένα Σύστημα καταγραφής κρουσμάτων
COVID-19, στο οποίο νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό της χώρας θα μπορεί να δει άμεσα
πληροφορίες και στατιστικά σχετικά με κρούσματα ...
Συμπεριφορά ευφυών πρακτόρων χρησιμοποιώντας ενισχυτική μάθηση μέσω του εργαλείου ML-Agents της Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)