Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 76
Τα ψηφιακά δωμάτια διαφυγής, μια αποτελεσματική καινοτομία στη διδασκαλία μαθηματικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Λόγω των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων τα τελευταία χρόνια και τις αλλαγές που έφερε η πανδημία COVID-19, καθίσταται αναγκαία η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στο εκπαιδευτικό γίγνεσθαι. Οι μέθοδοι διδασκαλίας και τα αναλυτικά ...
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση : κριτήρια αξιολόγησης ψηφιακών διδακτικών σεναρίων με εστίαση σε σενάρια μαθηματικών β/βάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει κριτήρια αξιολόγησης ψηφιακών
διδακτικών σεναρίων, και με βάση αυτά να διατυπώσει προδιαγραφές ποιότητας για τα σενάρια αυτά,
όπως και τις βέλτιστες πρακτικές ...
Σχεδιασμός και εφαρμογή διδακτικής ερευνητικής παρέμβασης με πρωτότυπα φύλλα εργασίας για την Φυσική της Ε΄ Δημοτικού σε συνδυασμό με την εκπαιδευτική ρομποτική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-01-31)
Τις τελευταίες δεκαετίες η τεχνολογία έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των ανθρώπων, όλων των ηλικιών, καθώς τους βελτιώνει το βιοτικό τους επίπεδο και εξυπηρετεί πολλές ανάγκες τους όπως αυτές για επικοινωνία, ...
Αξιοποίηση επαυξημένης πραγματικότητας στην προσχολική εκπαίδευση : επίδραση στην εμπλοκή των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
Σκοπός: Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία μελετά την αξιοποίηση της εφαρμογής Επαυξημένης Πραγματικότητας ARTutor στο πλαίσιο της εκπαίδευσης μαθητών προσχολικής ηλικίας, και ειδικότερα της πιθανής επίδρασης στο ...
Σχεδίαση και ανάπτυξη ψηφιακού μαθήματος για την ενίσχυση των ψηφιακών συνεργατικών δεξιοτήτων στον εργασιακό χώρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Η ταχεία εξέλιξη της τεχνολογίας και η ψηφιοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών έχουν αναδείξει μια νέα πραγματικότητα στον εργασιακό χώρο. Η ψηφιακή επανάσταση έχει επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε, ...
Επαυξημένη πραγματικότητα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση : μία μελέτη περίπτωσης για την επιχειρηματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η διπλωματική εργασία εξετάζει την αξία της Επαυξημένης Πραγματικότητας (ΕΠ) στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με έμφαση στην αντίληψη των φοιτητών για τη χρησιμότητα, την ευκολία χρήσης και το ενδιαφέρον του μαθήματος. Σε ένα ...
Παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας για την προστασία προσωπικών δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-01)
Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία πραγματεύεται το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού, στο οποίο συνδυάζονται η τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητας με ένα παραδοσιακό επιτραπέζιο ...
Αξιοποίηση του λογισμικού Scratch Jr για την ανάπτυξη δεξιοτήτων υπολογιστικής σκέψης στην Α’ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)
Η διπλωματική εργασία που ακολουθεί αφορά τη δημιουργία ενός διδακτικού σεναρίου για την ανάπτυξη δεξιοτήτων Υπολογιστικής Σκέψης και Μαθηματικών στην Α’ Δημοτικού. Το κύριο εργαλείο που χρησιμοποιείται είναι το Scratch ...
Αξιοποιώντας την ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα e-me για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος Out of Eden Learn στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)
Η παρούσα διπλωματική εργασία προτείνει μία εναλλακτική προσέγγιση υλοποιήσεως του εκπαιδευτικού προγράμματος Out of Eden Learn (OOEL), αποκλειστικώς μέσω της ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας e-me. Η υπό εξέταση εκπαιδευτική ...