Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 172
Η επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού στην επιχειρησιακή στρατηγική & οι επιπτώσεις της πανδημίας στην ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η παρούσα έρευνα αποσκοπεί να διερευνήσει και να αποδώσει την εξάπλωση του ψηφιακού μετασχηματισμού στη σημερινή εποχή και ιδίως στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα στοχεύει στην παρουσίαση ...
Odds analytics in sports betting
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
Ο τζόγος αποτελεί μια από τις παλαιότερες δραστηριότητες της ανθρωπότητας, όπως αποδεικνύεται από διάφορα χειρόγραφα ανακαλύφθηκαν σε ιστορικούς χώρους σε όλο τον κόσμο. Αυτά περιλαμβάνουν παιχνίδια με ζάρια, παιχνίδια ...
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού - Μελέτη περίπτωσης Μήλου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Σκοπός Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της ανάπτυξης του
θεματικού τουρισμού στο νησί της Μήλου. Αρχικά, επιχειρεί να αποτυπώσει την υφιστάμενη
κατάσταση και παράλληλα να μελετήσει σε βάθος τον ρόλο ...
Ο ρόλος και η συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή των
ανθρώπων. Με τη βοήθεια του διαδικτύου οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να
ανταλλάζουν πληροφορίες και να επικοινωνούν. Η τεχνολογική αυτή εξέλιξη ...
Επαγγελματική εξουθένωση και επίδραση της στην εργασιακή ικανοποίηση και τάση φυγής από την εργασία : η περίπτωση του νοσοκομείου Τρικάλων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)
Η επαγγελματική εξουθένωση (burn-out) προκαλεί σημαντικές και αρνητικές επιπτώσεις, όπως μεταξύ άλλων μειώνει το επίπεδο της εργασιακής ικανοποίησης (job satisfaction) και αυξάνει το επίπεδο της τάσης φυγής (job turnover) ...
Οικονομικοί και κοινωνικοί παράγοντες στη βιομηχανία της μόδας – Η ψηφιακή της επανάσταση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)
Παρά την προσπάθεια που γίνεται να παρουσιαστεί σαν ένα μείγμα ρηχών αξιών που προσπαθούν να κάνουν τους καταναλωτές να εστιάζουν κυρίως στην εμφάνισή τους, η βιομηχανία της μόδας τα πηγαίνει εξαιρετικά καλά. Έχει φτάσει ...
Διερεύνηση σχέσεων συνολοκλήρωσης και αιτιότητας του ρυθμού ανάπτυξης με διάφορες μακροοικονομικές μεταβλητές στο Νεοκλασικό Υπόδειγμα Swan – Solow
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)
Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της συνολοκλήρωσης και της αιτιότητας του ρυθμού ανάπτυξης του πραγματικού κατά κεφαλήν Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος, με μακροοικονομικές μεταβλητές οι οποίες αντλήθηκαν ...
Εκτίμηση της συνάρτησης παραγωγής Cobb - Douglas για επιλεγμένες χώρες της Ευρώπης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τη μελέτη και την ανάλυση της συνάρτησης παραγωγής Cobb – Douglas. Στόχος της είναι η εκτίμηση των συντελεστών της συνάρτησης παραγωγής Cobb – Douglas, οι οποίοι αντιστοιχούν ...
Νευρομάρκετινγκ: η επίδραση των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)
Το νευρομάρκετινγκ είναι ένα αναδυόμενο πεδίο του μάρκετινγκ που βασίζεται στη μελέτη του εγκεφάλου των καταναλωτών και βοηθά τους marketers να μετρήσουν σε πραγματικό χρόνο τις αποκρίσεις των καταναλωτών οι οποίες οφείλονται ...
Η φορολογία και οι επιπτώσεις της στην κατανάλωση και στις επενδύσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η φορολογία των εταιρειών αποτελεί σημαντικό στοιχείο του
ευρωπαϊκού φορολογικού συστήματος και η σημασία της υπερβαίνει την
ικανότητα είσπραξης. Από τη μία πλευρά, ο φόρος εταιρειών μπορεί να
επηρεάσει την ενότητα της ...