Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 19
Σχεδίαση και υλοποίηση μαθήματος αξιοποιώντας την αυτορρυθμιζόμενη μάθηση σε συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)
Το ζητούμενο όλων των σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας αποτελεί η ποιότητα της σχολικής μάθησης. Ενώ στο παρελθόν τα μοντέλα διδασκαλίας ήταν αποκλειστικά δασκαλοκεντρικά, πλέον η τάση που επικρατεί από τις έρευνες της ...
Διαδικασιοστρεφές σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης για εκπαίδευση εκπαιδευτικών στην αξιολόγηση μαθησιακών αντικειμένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Το αίτημα για συνεχή εκπαίδευση των εκπαιδευτικών είναι αναγκαίο τόσο για να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα στη μόρφωση των παιδιών όσο και για τον εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού συστήματος. Τα δεδομένα της κάθε ...
Μοντέλα και συστήματα επιχειρηματολογίας για την κατάκτηση δεξιότητας επίλυσης προβλημάτων σε περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Σήμερα, ο παγκόσμιος ιστός λειτουργεί ως μια πλατφόρμα διακίνησης δεδομένων, όπου ο διαμοιρασμός γνώσης και η συγχώνευση ιδεών έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Από τους χώρους δημόσιας συζήτησης (FORA) και τις ηλεκτρονικές ...
Παρακολούθηση, καταγραφή, ανάλυση και τεκμηρίωση καλών πρακτικών σε σχολεία που αξιοποιούν την μέθοδο 1-1 ipad στην τάξη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-07)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την παρουσίαση μίας μελέτης που υλοποιήθηκε με σκοπό την παρακολούθηση, την καταγραφή και την ανάλυση καλών πρακτικών της προσέγγισης «1-1 iPad» σε σχολεία που τη χρησιμοποιούν, ...
Αξιοποίηση της τεχνικής της κλιμακούμενης υποστήριξης στη «Μάθηση βασισμένη σε προβλήματα» (PBL) στο πλαίσιο ενός τεχνολογικά υποστηριζόμενου περιβάλλοντος μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)
Η αξιοποίηση της Problem Based Learning (PBL) σε διάφορες εκπαιδευτικές βαθμίδες
και γνωστικά πεδία πέρα των επιστημών της υγείας διευρύνεται συνεχώς. Κατά
συνέπεια, καθίσταται αναγκαία η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας ...
Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός ePortfolio αξιοποιώντας τη μέθοδο «Μάθηση βασισμένη στο Πρόβλημα» (Problem based learning-PBL) για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)
Οι εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις και οι καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές ενισχύουν το θεσμό του ψηφιακού σχολείου που με τη σειρά του προετοιμάζει τους μαθητές του 21ου αιώνα να ζήσουν σε ένα περιβάλλον που το διαμορφώνει ...
Διαδραστική αναζήτηση εκπαιδευτικού υλικού με τεχνολογίες σημασιολογικού ιστού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Στην παρούσα εργασία χρησιμοποιούνται τεχνολογίες του
σημασιολογικού ιστού προκειμένου να αναπτυχθεί μία εφαρμογή αναζήτησης
μαθησιακών αντικειμένων. Μέσω της σχεδίασης και της υλοποίησης της
εφαρμογής μελετάται ο τρόπος ...
Περιβάλλοντα μάθησης σε κοινωνικά δίκτυα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)
Τα ψηφιακά παιχνίδια - γνωστότερα ως ηλεκτρονικά παιχνίδια - ανήκουν στη νέα «γενιά» των πολυμέσων, η οποία βασίζεται στην ψηφιακή τεχνολογία. Τα τελευταία 20 με 25 χρόνια η δημοτικότητα τους αυξάνεται ολοένα και περισσότερο, ...
Ανάπτυξη ψηφιακού περιβάλλοντος βασισμένου στη γνωστική μαθητεία για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών : ενίσχυση κοινωνικής ευθύνης εκπαιδευτικών με τη χρήση 3D εικονικού περιβάλλοντος στο Second Life
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)
Ο ρόλος ενός δασκάλου στο σχολείο δεν θα πρέπει να περιορίζεται στη μετάδοση γνώσεων, αλλά θα πρέπει να αποτελεί ο ίδιος πηγή έμπνευσης για τους μαθητές και να τους εφοδιάζει με ιδέες και αξίες χρήσιμες για τη ζωή τους. ...
Μεθοδολογία αξιοποίησης gamification για την ενίσχυση high order thinking skills
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η
χρήση
παιχνιδιών,
αναγνωρίζεται
από
την
υπάρχουσα
βιβλιογραφία
ως
μια
καλή
πρακτική
για
την
αύξηση
των
κινήτρων
και
τη
συμμετοχή
των
εκπαιδευομένων
στη
διαδικασία
μάθησης,
ειδικά
όταν
αξιοποι ...