Search
Now showing items 1-10 of 30
Εκτίμηση αξίας ξενοδοχειακής μονάδος Hilton με τη χρήση υποδειγμάτων ταμειακών ροών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Ο τίτλος της εργασίας είναι « Εκτίμηση αξίας της επιχείρησης του Hilton με τη χρήση ταμειακών ροών . Η αποτίμηση της επιχείρησης θα γίνει με τη χρήση προεξόφλησης ταμειακών ροών αφού πρώτα υλοποιηθεί χρηματοοικονομική ...
Μελέτη σκοπιμότητας για την ίδρυση παραθεριστικής ξενοδοχειακής μονάδας στην Εύβοια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η προστιθέμενη αξία ενός mega cultural event σε έναν ώριμο τουριστικό προορισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11-24)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να μελετήσει το μάρκετινγκ των εκδηλώσεων, με έμφαση στις πολιτισμικές εκδηλώσεις και τη συνεισφορά τους στην ανάπτυξη του τουρισμού ενός προορισμού και την προστιθέμενη αξία που ...
Στρατηγική μικρο-μεσαίων επιχειρήσεων : μεταφραστικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις (MμE) αποτελούν έναν σημαντικό παράγοντα της
οικονομικής ζωής, λόγω του μεγάλου αριθμού τους, αλλά κυρίως λόγω της συμβολής
τους στην απασχόληση. Ωστόσο ένα μεγάλο ποσοστό των MμE έρχεται ...
Ανάλυση και πρόβλεψη αφίξεων των Γάλλων τουριστών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο της την πρόβλεψη των Γάλλων τουριστών στην Ελλάδα για το έτος 2017. Προκειμένου να επιτύχουμε τον στόχο αυτό, χρησιμοποιήθηκαν τα στοιχεία από τις αφίξεις των αλλοδαπών του έτους 2007 έως του ...
Επιχειρηματική ευφυΐα και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο το συνδυασμό της χρησιμοποίησης των συστημάτων Επιχειρηματικής Ευφυΐας με τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Τα συστήματα Επιχειρηματικής ...
Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την ανάδειξη του Πειραιά ως τουριστικό προορισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
H παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα: «ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΩΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΩΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ» έχει ως στόχο να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο τα Μέσα Ενημέρωσης ...
Οικονομοτεχνική μελέτη και αξιολόγηση για πλωτό τουριστικό κατάλυμα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιαστεί η περίπτωση ίδρυσης πλωτού τουριστικού καταλύματος στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Λίμνη Ηραίου (ή Βουλιαγμένης), η οποία βρίσκεται δυτικά του Ισθμού, σε ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ και διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων : μελέτη περίπτωσης Hotel Ηampton by Hilton Βroad Street Birmingham
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τη στρατηγική ανάλυση του ξενοδοχείου Hampton by
Hilton Broad Street Birmingham με στόχο την ανάλυση της υφιστάμενης στρατηγικής, του
τρόπου υλοποίησης και εφαρμογής της στρατηγικής και των ...
Τουρισμός υγείας: μια εναλλακτική μορφή τουρισμού στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-07)
Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), παρουσίασαν ραγδαία εξέλιξη σε πολλούς τομείς της παραγωγικής δραστηριότητας την τελευταία εικοσαετία. Η εφαρμογή τους σε ποικίλες δραστηριότητες της καθημερινής μας ζωής, ...