Στρατηγικό μάνατζμεντ και διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων : μελέτη περίπτωσης Hotel Ηampton by Hilton Βroad Street Birmingham
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Στρατηγική ανάλυση ; Ανίχνευση περιβάλλοντος ; Διαμόρφωση στρατηγικής ; Έλεγχος ; Αποστολή ; Στόχος ; Στρατηγικό μάνατζμεντΠερίληψη
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τη στρατηγική ανάλυση του ξενοδοχείου Hampton by
Hilton Broad Street Birmingham με στόχο την ανάλυση της υφιστάμενης στρατηγικής, του
τρόπου υλοποίησης και εφαρμογής της στρατηγικής και των μεθόδων αξιολόγησης και
ελέγχου. Η ανάλυση αυτή πραγματοποιείται με τη χρήση ενός μοντέλου: του στρατηγικού
μάνατζμεντ.
Η εργασία αποτελείται από τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος και από το πρώτο έως το
πέμπτο κεφάλαιο προσεγγίζεται θεωρητικά το μοντέλου του στρατηγικού μάνατζμεντ που
περιλαμβάνει την ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος, τη διαμόρφωση
στρατηγικής, την υλοποίηση στρατηγικής και τέλος την αξιολόγηση και τον έλεγχο της
επίδοσης του ξενοδοχείου.
Στο δεύτερο μέρος της εργασίας από το έκτο έως το ένατο κεφάλαιο προσεγγίζονται
θεωρητικά οι θεωρίες του τουρισμού και του ξενοδοχειακού κλάδου ειδικότερα που
περιλαμβάνουν μια εισαγωγή στις έννοιες του τουρισμού, μια εικόνα για την ευρωπαϊκό
ξενοδοχειακό κλάδο και φυσικά μια ανάλυση των ξενοδοχείων χαμηλού κόστους (διότι το
εξεταζόμενο ξενοδοχείο ανήκει σε αυτή την κατηγορία).
Στο τρίτο και τελευταίο μέρος της εργασίας από το το ένατο έως το δωδέκατο κεφάλαιο
θα γίνει πλήρης ανάλυση του εξεταζομένου ξενοδοχείου υπό το πρίσμα του μοντέλου του
στρατηγικού μάνατζμεντ. Πριν την ανάλυση αυτή θα γίνει μια σύντομη παρουσίαση του
ξενοδοχειακού ομίλου Hilton και του ξενοδοχείου Hampton (θυγατρική της Hilton). Εν
συνεχεία θα γίνει πλήρης ανάλυση του εσωτερικού εξωτερικού περιβάλλοντος, της
διαμόρφωσης στρατηγικής, της της υλοποίησης στρατηγικής, της αξιολόγησης της
στρατηγικής και του ελέγχου.