Επιχειρηματική ευφυΐα και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα : μελέτη περίπτωσης
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Επιχειρηματική ευφυΐα ; Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ; Ξενοδοχειακές επιχειρήσειςΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο το συνδυασμό της χρησιμοποίησης των συστημάτων Επιχειρηματικής Ευφυΐας με τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Τα συστήματα Επιχειρηματικής Ευφυΐας χρησιμοποιούνται σήμερα από τις επιχειρήσεις προκειμένου να συλλέξουν, να επεξεργαστούν και να αξιοποιήσουν τα δεδομένα που έχουν στη διάθεσή τους για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων.
Στο 1ο κεφάλαιο αναλύονται οι έννοιες Δεδομένα, Πληροφορία, Γνώση, οι βάσεις δεδομένων, οι χρήσεις τους και η σημασία τους στη βελτίωση της επιχειρηματικής απόδοσης. Ακόμη, αναλύεται η έννοια της Επιχειρηματικής Ευφυΐας και παρατίθενται οι ορισμοί της από διαφορετικούς ερευνητές. Παρουσιάζονται επίσης τα δομικά στοιχεία των συστημάτων Επιχειρηματικής Ευφυΐας, τα οφέλη και οι χρήσεις τους στις σύγχρονες επιχειρήσεις.
Στο 2ο κεφάλαιο αναλύονται οι παράγοντες οι οποίοι συνθέτουν το εξωτερικό και εσωτερικό περιβάλλον μιας επιχείρησης και παρουσιάζονται οι στρατηγικές μέσω των οποίων μπορεί να δημιουργηθεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια επιχείρηση και εν συνεχεία να διατηρηθεί.
Στο 3ο κεφάλαιο συνδυάζονται τα οφέλη που προσφέρουν τα συστήματα Επιχειρηματικής Ευφυΐας στις επιχειρήσεις με την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Στο 4ο κεφάλαιο παρουσιάζεται η συμβολή των συστημάτων Επιχειρηματικής Ευφυΐας στις επιχειρήσεις του κλάδου της Φιλοξενίας, οι τρέχουσες τάσεις αλλά και το μέλλον των συστημάτων αυτών στα ξενοδοχεία. Εν συνεχεία, αναλύεται η μελέτη περίπτωσης της αλυσίδας ξενοδοχείων Ritz Carlton, η οποία έχει εκμεταλλευθεί με επιτυχία τα δεδομένα που συλλέγει από τους πελάτες της, τα οποία μέσω συστημάτων Επιχειρηματικής
Ευφυΐας τα επεξεργάζεται και τα αξιοποιεί προκειμένου να διατηρεί το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα: την παροχή υπηρεσιών εξαιρετικής ποιότητας στους επισκέπτες της.