Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 62
Κανονιστικοί και νομοθετικοί περιορισμοί στην επικοινωνία στην Ελλάδα και η επίδρασή τους στην εμπορική πολιτική στον κλάδο των μέσων μαζικής ενημέρωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-29)
Ο καθορισμός ενός κανονιστικού πλαισίου σε ένα χώρο διαπάλης ατομικών ελευθεριών, όπως ο χώρος της διαφήμισης και της επικοινωνίας, ήταν πάντα δυσχερής. Παρά την θέσπιση κανόνων στο χώρο της διαφήμισης στην χώρα μας, ήδη ...
Στρατηγική ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-27)
Η παγκόσμια υγειονομική κρίση που προκάλεσε η πανδημία του Covid-19 επηρέασε σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο κόσμος και συνεπώς τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η αγορά. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί έναν ...
COVID-19 : η επίδραση στον εργασιακό τομέα στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-10)
Η πανδημία του COVID-19 αποτέλεσε μία ιδιαίτερη συγκυρία που έχει στιγματίσει τη ζωή των τελευταίων 3 περίπου ετών στον διεθνή χώρο. Πρόκειται για μία κρίση υγείας, που εξελίχθηκε και επηρέασε κάθε τομέα της ανθρώπινης ...
Μελέτη περίπτωσης vegan προϊόντων και τροφίμων που βασίζονται σε φυτικές πρωτεΐνες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10-23)
Η διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια απόκτησης του μεταπτυχιακού τίτλου . Στόχος της είναι να εξετάσει τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων αγοραστών και να μελετήσει τον κλάδο τον φυτικών πρωτεϊνών στην Ελλάδα. ...
Η πορεία της Amazon από την ίδρυση της μέχρι σήμερα : καινοτομίες, επικινδυνότητα, χρηματιστηριακή συμπεριφορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-30)
Ο ρόλος της επιχειρηματικότητας - Μελέτη περίπτωσης Airbnb
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02-23)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετάται ο τρόπος που οι νεοσύστατες επιχειρήσεις έχουν γίνει μια κινητήρια δύναμη για τις νέες θέσεις εργασίας και συγκεκριμένα από τα μέσα της δεκαετίας του 2000 αποτελούν μία σημαντική ...
The interplay of product and marketing innovation as an internationalization factor
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06-30)
Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο ένα προϊόν/υπηρεσία διεθνοποιείται και το πώς το μάρκετινγκ καινοτομίας μπορεί να βοηθήσει σε αυτή τη διαδικασία.
Το ερευνητικό εργαλείο της έρευνας ήταν το ...
Επιχειρηματικό σχέδιο (business plan) για τη δημιουργία ολοκληρωμένης μονάδας παραγωγής βιοαερίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09-05)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η κατάρτιση ενός επενδυτικού/επιχειρηματικού σχεδίου για την ανάπτυξη εντός της ελληνικής επικράτειας και συγκεκριμένα στην Περιφερειακή Ενότητα Αρκαδίας μιας μονάδας παραγωγής ...
Τοποθέτηση (positioning) επαγγελματικών ηλεκτρολογικών υλικών και αντιλήψεις των αγοραστών : μία εμπειρική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-08)
Στην ελληνική αγορά o κλάδος του ηλεκτρολογικού υλικού θεωρείτε ένας δυναμικός και
ταυτόχρονα σημαντικός τομέας της οικονομίας που εμφανίζει συνεχόμενη ανάπτυξη
αλλά και έντονη ανταγωνιστικότητα. Αυτό είναι απόλυτα λογικό ...
Οικονομοτεχνική μελέτη για τη δημιουργία μονάδας παραγωγής βρώσιμων εντόμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12-13)
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει ένα εκτενές επιχειρηματικό σχέδιο για την εταιρεία
Black Soldier Fly Hellas (BSFH), εστιάζοντας στην παραγωγή αλεύρων από τη μύγα της
οικογένειας Black Soldier Fly. Με αναλυτική προσέγγιση ...