Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 99
Η διοίκηση ολικής ποιότητας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση : διερεύνηση των αντιλήψεων των φοιτητών για τα κριτήρια αξιολόγησης του αποτελεσματικού καθηγητή Πανεπιστημίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)
Κύριος σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσει εάν μεταβλητές όπως το φύλο
και το επίπεδο σπουδών των φοιτητών, επηρεάζουν το βαθμό σπουδαιότητας
σε 42 κριτήρια αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας του καθηγητή ...
Ύπαρξη, χαρακτηριστικά και λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-09)
Σήμερα στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς, οι πελάτες έχουν υψηλές απαιτήσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που λαμβάνουν. Οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την ανάγκη όχι μόνο της προσέλκυσης νέων πελατών, αλλά ...
Μελέτη σκοπιμότητας για την ίδρυση μονάδας παραγωγής, επεξεργασίας και εμπορίας ξηρών καρπών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007-11)
Η ίδρυση μονάδας τυποποίησης και συσκευασίας ξηρών καρπών αποτελεί αντικείμενο της συγκεκριμένης μελέτης σκοπιμότητας, Η ίδρυση μονάδας παραγωγής και εμπορίας ξηρών καρπών, η οποία πρόκειται να εγκατασταθεί στη ΒΙ.ΠE ...
Συγχωνεύσεις και αξαγορές στον ελληνικό κλάδο τροφίμων: είδη, κίνητρα και κριτήρια επιτυχίας των συνγχωνεύσεων και εξαγορών και περαδείγματα ενοποιήσεων μεταξύ των ελληνικών επιχειρήσεων παραγωγής και εμπορίας τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)
Η παγκοσμιοποίηση της οικονομικής ζωής. η διεθνοποίηση της αγοράς, ο έντονος ανταγωνισμός, η ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη, οι νομοθεσίες και κοινωνικές εξελίξεις αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά του παγκόσμιου επιχειρηματικού ...
Μέτρηση της ποιότητας υπηρεσιών του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στη Σάμο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-05)
Η εμπειρική αυτή έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να μετρήσει την ποιότητα των υπηρεσιών του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στη νήσο Σάμο και να διερευνήσει τις σχέσεις μεταξύ της ποιότητας τω/ υπηρεσιών του κλάδου της ...
Συστήματα μέτρησης της επιχειρηματικής απόδοσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)
Ο κύριος κορμός της εργασίας αυτή χωρίζεται στα παρακάτω μέρη. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται αναλυτικά η ανάγκη μετρήσεων επιχειρηματικής απόδοσης, η χρήση των μετρήσεων σε οικονομικές και μη οικονομικές παραμέτρους. ...
Λογιστικός χειρισμός των μισθώσεων σύμφωνα με το διεθνές λογιστικό πρότυπο 17
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007)
Η εργασία αυτή έχει σαν στόχο την παρουσίαση και ανάλυση του λογιστικού χειρισμού της Χρηματοδοτικής Μίσθωσης (Leasing) σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (Ι.Α.S.). Παράλληλα γίνεται και μία εκτενής και συγκριτική ...
Ευρωπαϊκό μοντέλο επιχειρηματικής τελειότητας, εφαρμογή στο κέντρο ανάπτυξης λογισμικού (SWC) της SIEMENS Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000)
Η εργασία αναφέρεται στην εφαρμογή των αρχών και των μεθόδων του Ευρωπαϊκού Μοντέλου Επιχειρηματικής Τελειότητας στο Κέντρο Ανάπτυξης Λογισμικού της εταιρίας SIEMENS Α.Ε., η οποία εδρεύει στην Ελλάδα και είναι θυγατρική ...
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στον κλάδο της πληροφορικής στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004)
Σήμερα το Internet αποτελεί ίσως ένα από τα σημαντικότερα κανάλια επικοινωνίας του αιώνα μας, έχοντας περάσει πλέον από την πρώιμη φάση των προηγούμενων ετών Οι χρήστες στην Ευρωπαϊκή Ένωση έχουν φθάσει αισίως τα 190 εκ. ...
Σύγκριση του προτύπου διαχείρισης του περιβάλλοντος ISO 14001 και του προτύπου υπεροχής EFQM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Το Μοντέλο Υπεροχής EFQM (The EFQM Excellence Model) υποδιαιρείται σε εννέα (9) κριτήρια, μερικά των οποίων αναφέρονται στην ικανοποίηση των πελατών, την ικανοποίηση των υπαλλήλων, τα αποτελέσματα της επιχείρησης, την ...