Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 99
Χρηματοοικονομική ανάλυση: η περίπτωση του κλάδου σοκολατοποιΐας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006-06)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την ανάλυση του κλάδου σοκολατοποιίας. Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο κλάδο χωρίζονται σε δυο μεγάλες κατηγορίες: σε εταιρείες παραγωγής σοκολάτας, και ...
Έλεγχος της ρύπανσης του αέρα και ανταλλάξιμα δικαιώματα ρύπανσης. Εφαρμογή στα αέρια του φαινομένου του θερμοκηπίου. Η περίπτωση της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Οι περισσότερες από τις πλέον αναπτυγμένες επιχειρήσεις του κόσμου έχουν εδώ και μερικά χρόνια συνειδητοποιήσει την αναγκαιότητα συνύπαρξης υγιούς επιχειρηματικής δραστηριότητας και περιβαλλοντικής μέριμνας. Στην πραγματικότητα, ...
Μελέτη και ανάπτυξη μοντέλου κόστους ποιότητας PAF
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-01)
Τα τελευταία χρόνια, υπάρχει μια διαρκώς αυξανόμενη ευαισθητοποίηση των επιχειρήσεων γύρω από Διαχείριση της Ποιότητας. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις σπεύδουν να εφαρμόσουν πιστοποιημένα συστήματα διασφάλισης ποιότητας, ...
Συγχωνεύσεις και εξαγορές ανωνύμων εταιριών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000)
Η παρούσα μελέτη έχει ως βασικό σκοπό να αποτελέσει μια ουσιώδη και πρακτική προσέγγιση των μεθόδων, που εφαρμόζονται στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες και στις ΗΠΑ, για τον καθορισμό της τιμής συγχώνευσης ή εξαγοράς ανωνύμων ...
Δείκτες κατανομής γενικών εξόδων : μελέτη περιπτώσεως για το τμήμα πρατηρίων Shell Hellas με σκοπό τον προσδιορισμό των δεικτών επιμερισμού του κόστους των υπηρεσιακών τμημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000)
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η κατάστρωση ενός όσο το δυνατόν πιο "ιδανικού" προτύπου επιμερισμού του κόστους στα διάφορα τμήματα. Το πρότυπο αυτό θα βοηθήσει τη Διοίκηση των Πωλήσεων μέσω Δικτύου Πρατηρίων να εκτιμήσει ...
Ευρωπαϊκός δείκτης ικανοποίησης πελατών & έρευνα εφαρμοζόμενης πολιτικής ποιότητας στις ελληνικές τράπεζες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003-04)
Η έρευνα ικανοποίησης αποτελεί ένα από τα εξελισσόμενα πεδία της έρευνας μάρκετινγκ. Οι ικανοποιημένοι πελάτες προσφέρουν στις επιχειρήσεις μια υπόσχεση για αυξήσεις των κερδών τους και μείωση των λειτουργικών κοστών τους. ...
Δημιουργία και ανάπτυξη επιχειρησιακού οράματος σε ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-07)
Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας είναι μία φιλοσοφία η οποία τα τελευταία χρόνια αναδεικνύεται ως ο μόνος δρόμος που πρέπει να ακολουθούν οι επιχειρήσεις προκειμένου να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα τους. Η έννοια του οράματος ...
Ποσοτικοποίηση του κινδύνου αγοράς χρηματοοικονομικών μέσων με τη μεθοδολογία "δυνητικής ζημιάς" (value at risk). Συγκριτική ανάλυση μεθόδων υπολογισμού V.A.R.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-01-14)
Στην εργασία αυτή γίνεται καταρχήν μία συνοπτική αναφορά για τα είδη κινδύνου και τις διαδικασίες διαχείρισής του. Το κύριο μέρος της εργασίας εστιάζει στον κίνδυνο αγοράς των χρηματοοικονομικών μέσων και ειδικότερα στην ...
Ποιότητα στο σύγχρονο ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)
Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η ανάδειξη της πραγματικότητας που διαμορφώνουν οι νέες τεχνολογίες και πιο συγκεκριμένα το Ηλεκτρονικό Εμπόριο για τη σημερινή επιχείρηση, υπό το πρίσμα φυσικά της Διοίκησης ...
Ποιοτικός τουρισμός στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης: ανάλυση τουριστικών δεδομένων 1997-2007
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007)
Η παρούσα διπλωματική μελέτη εκπονήθηκε με σκοπό την ανάλυση της ποιοτικής διάστασης του τουρισμού όσον αφορά στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας. Η μελέτη ξεκινά με τη θεωρητική προσέγγιση της σχέσης μεταξύ τουρισμού και ...