Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 37
Gamification και test προσωπικότητας στην επιλογή προσωπικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Οι μέθοδοι αξιολόγησης διαχωρίζονται και ερμηνεύονται συχνά στο πλαίσιο διαφορετικών προσεγγίσεων αντί να συνδυάζονται σε ολοκληρωμένα μέσα κατανόησης της ικανότητας του εργαζομένου. Η σύνδεση των τομέων της αξιολόγησης ...
Έρευνα και διάχυση γνώσης στην Ευρώπη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-24)
Στην εποχή μας όλο και περισσότερες χώρες στηρίζονται την παραγωγή την διάδοση αλλά και την εκμετάλλευση της επιστημονικής γνώσης η οποία λειτουργεί συνήθως ως εργαλείο αύξησης της παραγωγικότητας και βελτίωσης της οικονομίας. ...
Ψηφιακός μετασχηματισμός και εμπειρία του καταναλωτή στον ασφαλιστικό τομέα. Η μελέτη των ασφαλιστικών εταιρειών της Ελλάδος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναλύσουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό και πως
αυτός σχετίζεται και βρίσκει εφαρμογή στην Ιδιωτική Ασφάλιση στην χώρα μας. Στο πρώτο
κεφάλαιο, θα ορίσουμε την έννοια του marketing και ...
Κρυπτονομίσματα και χρηματοπιστωτικός κίνδυνος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο της μελέτης των κρυπτονομισμάτων και της επιρροής που αυτά έχουν στην σημερινή οικονομία. Προκειμένου όμως να είμαστε σε θέση να αναλύσουμε τις πτυχές που αφορούν το τεχνικό κομμάτι ...
Banking digital transformation
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11)
Στην εποχή που διανύουμε παρατηρούμε μια συνεχή πρόοδο της τεχνολογίας που λαμβάνει χώρα σε όλο και περισσότερους τομείς της οικονομίας μας. Σε αυτή την εξέλιξη δεν μπορεί να μην συμμετέχει και να μεταβάλλεται το τραπεζικό ...
Το marketing και η προώθηση του τουρισμού στην ψηφιακή εποχή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Είναι ευρέως γνωστό πως ο οτυρισμός αποτελεί σημαντική πηγή εσόδων για την χώρα μας. Ένας όρος ο οποίος υπάρχει απο πολύ παλιά όμως με την πάροδο του χρόνου η σημασία του για την αγορά αποκτά όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον. ...
Ψηφιακός μετασχηματισμός στον τομέα της μόδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06)
Η παρούσα μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση του ψηφιακού μετασχηματισμού στον κλάδο της μόδας. Στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να αναλυθεί η εξέλιξη του ψηφιακού μετασχηματισμού γενικά και έπειτα στον τομέα της ...
Η συμμετοχή των καταναλωτών στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων: μια μελέτη περίπτωσης της Electrolux και της Volvo Cars
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12)
Άμεση ξένη επένδυση: η περίπτωση της Jumbo στην Κύπρο και στην Βουλγαρία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-18)
Η παγκοσμιοποίηση είναι μια συνεχής διαδικασία ενδυνάμωσης του βαθμού
αλληλεξάρτησης και αλληλεπίδρασης των αγορών όλου του κόσμου. Συνιστά μια
περισσότερη σύνθετη μορφή διεθνοποίησης που περιλαμβάνει και κάποιο ...
On the determinants of the impact of broadband speed on economic growth
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-23)