Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 80
Διαδικτυακό πληροφοριακό σύστημα αυτοματοποίησης χρονοπρογραμματισμού πόρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο εξέτασης τον Χρονοπρογραμματισμό Πόρων Βασισμένο σε Περιορισμούς (Constraint Based Scheduling). Αποτελεί μία προσπάθεια αυτοματοποίησης του χρονοπρογραμματισμού των υποψήφιων ...
Εκπαιδευτικός σχεδιασμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)
Στην παρούσα εργασία αναπτύχθηκαν μαθήματα για το μάθημα της Πληροφορικής Γ Γυμνασίου, όπου το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ) για το μάθημα προβλέπει τη διάθεση διδακτικών ωρών για εκπόνηση σχεδίων εργασίας από τους ...
Πλατφόρμες διαχείρισης έργου από απόσταση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης της πλατφόρμες διαχείρισης έργου από απόσταση. Για την κατανόηση του αντικειμένου μελέτης της παρούσας εργασίας κρίθηκε απαραίτητο αρχικά να οριστούν οι έννοιες του ...
Εκπαιδευτικό ηλεκτρονικό παιχνίδι για παιδιά με ΔΕΠΥ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)
Η ΔΕΠΥ συναντάται όλο και πιο συχνά στην παιδική ηλικία ενώ η παιδαγωγική παρέμβαση, σε συνδυασμό με τη συμβουλευτική γονέων και τη ψυχοθεραπεία, φαίνεται η πιο ασφαλής λύση. Τα τελευταία χρόνια, γίνεται προσπάθεια να ...
Ο σημασιολογικός ιστός και τα ανοιχτά διασυνδεδεμένα δεδομένα στην εκπαίδευση : ανάπτυξη θεματικής πύλης δυναμικής παρουσίασης ανοικτών και διασυνδεδεμένων εκπαιδευτικών δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)
Ο Σημασιολογικός Ιστός και τα Ανοιχτά Διασυνδεδεμένα Δεδομένα αποτελούν μία σύγχρονη τάση
στο χώρο της εκπαίδευσης και μάθησης. Βάσει του παραπάνω έχει αναπτυχθεί ένα πλήθος εφαρμογών
που χρησιμοποιούν τις τεχνολογίες ...
Ανοιχτά Διασυνδεδεμένα Δεδομένα και βιβλιοθήκες : η διάθεση και η διασύνδεση των βιβλιογραφικών δεδομένων της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Ευόσμου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)
Η εμφάνιση του Παγκόσμιου Ιστού επηρέασε σημαντικά τις βιβλιοθήκες, καθώς έως
τότε αποτελούσαν την κύρια πηγή γνώσης και πληροφόρησης. Η μετάβαση από τον
Παγκόσμιο Ιστό στον Σημασιολογικό Ιστό επέλυσε σημαντικά προβλήματα ...
Εποικοδομητικά περιβάλλοντα μάθησης με έμφαση στη θεωρία της δραστηριότητας και συστήματα δαχείρισης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)
Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει το σχεδιασμό ενός εποικοδομητικού περιβάλλοντος μάθησης σύμφωνα με τις αρχές της θεωρίας της δραστηριότητας. Η θεωρία της δραστηριότητας αποτελεί ένα χρήσιμο μοντέλο για την κατανόηση ...
Σχεδιασμός και υλοποίηση υπηρεσίας με σκοπό τη διαλειτουργικότητα μεταξύ του εργαλείου εκπαιδευτικού σχεδιασμού CADMOS και των συστημάτων διαχείρισης μάθησης Moodle και WISE
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)
Στην παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία – ΜΔΕ, παρουσιάζεται η υλοποίηση μιας WEB υπηρεσίας που έχει σκοπό την επίτευξη της διαλειτουργικότητας μεταξύ του εργαλείου μαθησιακού σχεδιασμού με γραφική διαπροσωπεία ...
Αξιοποίηση μιας θεωρίας δημιουργικότητας (creativity) σε ένα συνεργατικό περιβάλλον τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης (Computer-supported Collaborative Learning - CSCL).
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)
Η δημιουργικότητα, θεωρείται ως η σημαντικότερη δεξιότητα του 21ου αιώνα για κάθε άτομο, καθώς με τη δημιουργική σκέψη (Creativity Thinking) μπορεί να αντιμετωπιστεί η επίλυση προβλημάτων σε κάθε τομέα της ζωής του. Επιπλέον ...
Επεξεργασία ερωτήσεων με συνδυασμό γεωγραφικής θέσης και λέξεις - κλειδιά (spatio - textual queries)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-03)
Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η συγκριτική μελέτη αλγορίθμων εκτέλεσης επερωτημάτων σε πειραματικό ευρετήριο δεδομένων, με συνδυασμό γεωγραφικών και λεκτικών κριτηρίων. Η μελέτη αυτή περιλαμβάνει 4 στάδια. Αρχικά, ...