Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Unity"
Αποτελέσματα 1-20 από 29
-
Optical simulation of procedure execution in an aluminum factory on an intelligent virtual environment
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Η πτυχιακή εργασία εξετάζει τη χρήση του Σχεδιασμού Δράσης με Επίκεντρο τους Στόχους (Goal-Oriented Action Planning - GOAP) μέσα στο περιβάλλον ανάπτυξης παιχνιδιών Unity για τη δημιουργία έξυπνων συμπεριφορών πρακτόρων ... -
Rise of the Village Hero : a roleplaying game : character attributes, 3D animation, virtual world implementation, sound camera and characters’ movement
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρακάτω διατριβή ασχολείται με ένα top-down παιχνίδι ρόλων προγραμματισμένο στην Unity. Έχει γραφικά χαμηλής πολυπλοκότητας και ο κύριος στόχος της είναι η ανάδειξη του ευέλικτου και αναβαθμίσιμου συστήματος από scripts ... -
Rise of the Village Hero : a roleplaying game : dialogue system, inventory system, quest system, shop system, user interface, item creation and combat
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Αυτή η πτυχιακή εργασία είναι ένα τρισδιάστατο βιντεοπαιχνίδι που κατασκευάστηκε με τη χρήση της μηχανής Unity 3D Engine, ένα δωρεάν εργαλείο που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία και δημοσίευση όλων των ειδών βιντεοπαιχνιδιών. ... -
Serious game development for chronic disease management
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Το παρόν έργο εστιάζει στην ανάπτυξη ενός σοβαρού παιχνιδιού με την ονομασία Avitar, το οποίο στοχεύει στη διαχείριση χρόνιων ασθενειών μέσω μιας διαδραστικής προσέγγισης. Τα παραδοσιακά εργαλεία υγείας συχνά αποτυγχάνουν ... -
Αλληλεπίδραση και μετάδοση πληροφορίας σε εικονικά μουσεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-05)Σε αυτή τη διατριβή, ο ορισμός του εικονικού μουσείου διερευνάται μέσω βιβλιογραφικών μελετών και εξετάζει τη τρέχουσα κατάσταση των εικονικών μουσείων στο διαδίκτυο καθώς η κοινωνία κινείται μέσα στον ηλεκτρονικό κόσμο, ... -
Ανάπτυξη Android δυσδιάστατου παιχνιδιού με την χρήση Firebase και Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την υλοποίηση μίας εφαρμογής Android και συγκεκριμένα ενός παιχνιδιού πλατφόρμας, σε πραγματικό χρόνο για έναν χρήστη – παίχτη με την χρήση του Firebase. Το παιχνίδι αυτό αφορά τον ... -
Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού σε μηχανή Unity για Android συσκευές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η γνωριμία και η ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού σε πλατφόρμα Unity. Παρακάτω γίνεται παρουσίαση του παιχνιδιού καθώς και των βημάτων που πραγματοποιήθηκαν για την υλοποίηση του. Αυτή ... -
Ανάπτυξη παιχνιδιού σοβαρού σκοπού γεωγραφίας στο Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03) -
Ανάπτυξη τρισδιάστατου παιχνιδιού με υπερήρωα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12) -
Διαδραστική οπτικοποίηση με χρήση AR. Η περίπτωση του Κάστρου της Κάτω Χώρας Κυθήρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)Οι πρακτικές συλλογής, τεκμηρίωσης και ανάδειξης ιστορικών/αρχαιολογικών αντικειμένων και χώρων πολιτισμού αντικαθίστανται σταδιακά από νέες μεθόδους, τις ψηφιακές. Tα τελευταία χρόνια η χρήση των νέων μεθόδων γίνεται ... -
Διερεύνηση δυνατοτήτων Vuforia και Unity για ανάπτυξη εφαρμογών επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)Δημιουργήθηκε παιχνίδι όπου ο παίκτης καλείται να αντιμετωπίσει σε μάχη στρατηγικής ηλεκτρονικό αντίπαλο. Ονομάζεται μάχη στρατηγικής, διότι ο παίκτης καλείται να διαλέξει ανάμεσα σε επιλογές κινήσεων, με σκοπό ... -
Εικονική περιήγηση στα βασιλικά κτήματα Τατοΐου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Η πτυχιακή εργασία με τίτλο «Εικονική Περιήγηση στα Βασιλικά Κτήματα Τατοΐου» είναι μία εφαρμογή ψηφιακής περιήγησης ανεπτυγμένη στην πλατφόρμα της UNITY. Στόχος της εφαρμογής είναι η ενημέρωση του κοινού για την πολιτιστική ... -
Εικονική πραγματικότητα και εκπαίδευση του στρατιωτικού προσωπικού: μέθοδοι ανάπτυξης δεξιοτήτων λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)Στόχος της παρούσας εργασίας, είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού σεναρίου ανάπτυξης δεξιοτήτων, το οποίο απευθύνεται στο στρατιωτικό προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων και αφορά στην βελτίωση του τρόπου με ... -
Εκπαίδευση ευφυών πρακτόρων μέσω τεχνικών ενισχυτικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Οι συνεχόμενες εξελίξεις στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης επηρεάζουν σχεδόν όλα τα νέα προϊόντα της τεχνολογίας, καθώς και τις προσδοκίες των ανθρώπων που τα χρησιμοποιούν. Η παρούσα εργασία αφορά στη μελέτη και χρήση ... -
Εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στην παρούσα μεταπτυχιακή μελέτη ερευνήθηκαν οι εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας. Εκπαιδευτικές εφαρμογές, ορίζονται οι εφαρμογές οι οποίες υλοποιούνται με σκοπό να μεταδώσουν γνώση για οποιοδήποτε θέμα, ... -
Εύρεση μονοπατιού ευφυών πρακτόρων στη πλατφόρμα της Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)Περιγραφή της διαδικασίας κατασκευής ενός ευφυούς πράκτορα τεχνητής νοημοσύνης σε προσωπικό υπολογιστή, στην πλατφόρμα κατασκευής βιντεοπαιχνιδιών Unity, ο οποίος μπορεί να βρίσκει μονοπάτι προς ένα στόχο, σε τρισδιάστατο ... -
Εφαρμοσμένα νευρωνικά δίκτυα σε ηλεκτρονικά παίγνια: μια μελέτη του εργαλείου ML – Agents στο περιβάλλον Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12)Η μηχανική μάθηση είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενος κλάδους της τεχνητής νοημοσύνης, που αποτελεί με τη σειρά της μέρος της επιστήμης των υπολογιστών. Ασχολείται με την μάθηση προτύπων από δεδομένα και την μελέτη ... -
Μαθηματικός Λαβύρινθος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Σκοπός της εργασίας είναι η υλοποίηση ενός 3D Role Playing Game για παιδιά 6ης Δημοτικού, μέσα από το οποίο θα διασκεδάσουν, θα δοκιμαστούν σε ερωτήσεις Μαθηματικών και θα αποκτήσουν μια πρώτη επαφή με τον κόσμο των ... -
Παιχνίδι παραγωγής τέλειων λαβυρίνθων σε Unity3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)Δημιουργήθηκε παιχνίδι παραγωγής τέλειων λαβυρίνθων χρησιμοποιώντας αλγοριθμική προσέγγιση. Αναδρομικά οι λαβύρινθοι εμφανίζονται για πρώτη φορά περίπου στο 430 με 440 π.Χ. στα διηγήματα του Ηροδότου τόσο στην Αίγυπτο όσο ... -
Παρουσίαση της αρχαιολογικής θέσης «Νύμφης Κορώνειας» ή «Άντρο Λειβηθρίδων Νυμφών» με τη χρήση νέων τεχνολογικών μέσων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10)Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια παρουσίασης του σπηλαίου «Νύμφης Κορώνειας» ή «Άντρο Λειβηθρίδων Νυμφών» στον Ελικώνα με τη χρήση νέων τεχνολογιών. Ορίζεται το θεωρητικό πλαίσιο τόσο με την ανάλυση των εννοιών ...