• A Rogue’s Path : a Unity 3D game focusing on stealth mechanics 

      Taliadoros, Andreas; Ταλιαδώρος, Ανδρέας (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09-27)
      Η διατριβή αυτή εξερευνάει και παρουσιάζει τους διάφορους μηχανισμούς απόκρυψης που μπορούν να υλοποιηθούν για την κατασκευή ενός παιχνιδιού. Το παιχνίδι έχει υλοποιηθεί χρησιμοποιώντας το game engine Unity και χρησιμοποιεί ...
    • Dungeon Escape : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού τρίτου προσώπου με Unity 3D 

      Γκιάτα, Βασίλη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)
      Στην εργασία αυτή θα δούμε την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού ρολών (RPG) με κάμερα τρίτου προσώπου μέσω της μηχανής παιχνιδιών Unity. Το παιχνίδι επικεντρώνεται στην προσπάθεια ενός ήρωα να αποδράσει από ένα μπουντρούμι, ...
    • Optical simulation of procedure execution in an aluminum factory on an intelligent virtual environment 

      Galanis, Triantafyllos; Γαλάνης, Τριαντάφυλλος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)
      Η πτυχιακή εργασία εξετάζει τη χρήση του Σχεδιασμού Δράσης με Επίκεντρο τους Στόχους (Goal-Oriented Action Planning - GOAP) μέσα στο περιβάλλον ανάπτυξης παιχνιδιών Unity για τη δημιουργία έξυπνων συμπεριφορών πρακτόρων ...
    • Rise of the Village Hero : a roleplaying game : character attributes, 3D animation, virtual world implementation, sound camera and characters’ movement 

      Samaras, Georgios; Σαμαράς, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
      Η παρακάτω διατριβή ασχολείται με ένα top-down παιχνίδι ρόλων προγραμματισμένο στην Unity. Έχει γραφικά χαμηλής πολυπλοκότητας και ο κύριος στόχος της είναι η ανάδειξη του ευέλικτου και αναβαθμίσιμου συστήματος από scripts ...
    • Rise of the Village Hero : a roleplaying game : dialogue system, inventory system, quest system, shop system, user interface, item creation and combat 

      Petris, Ioannis; Πετρής, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
      Αυτή η πτυχιακή εργασία είναι ένα τρισδιάστατο βιντεοπαιχνίδι που κατασκευάστηκε με τη χρήση της μηχανής Unity 3D Engine, ένα δωρεάν εργαλείο που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία και δημοσίευση όλων των ειδών βιντεοπαιχνιδιών. ...
    • Serious game development for chronic disease management 

      Filios, Alexandros; Φίλιος, Αλέξανδρος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
      Το παρόν έργο εστιάζει στην ανάπτυξη ενός σοβαρού παιχνιδιού με την ονομασία Avitar, το οποίο στοχεύει στη διαχείριση χρόνιων ασθενειών μέσω μιας διαδραστικής προσέγγισης. Τα παραδοσιακά εργαλεία υγείας συχνά αποτυγχάνουν ...
    • Subversion : a story based 2d platformer game in Unity 

      Grammenidis, George; Γραμμενίδης, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)
      Τα 2D platforming παιχνίδια είναι ένα πολύ διαδεδομένο είδος βιντεοπαιχνιδιών για δεκαετίες, με τόσες πολλές κυκλοφορίες που για να ξεχωρίσει ένα καινούργιο ανάμεσα τους πρέπει να προσφέρει μοναδικές ικανότητες κίνησης. ...
    • Αλληλεπίδραση και μετάδοση πληροφορίας σε εικονικά μουσεία 

      Συντυχάκης, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-05)
      Σε αυτή τη διατριβή, ο ορισμός του εικονικού μουσείου διερευνάται μέσω βιβλιογραφικών μελετών και εξετάζει τη τρέχουσα κατάσταση των εικονικών μουσείων στο διαδίκτυο καθώς η κοινωνία κινείται μέσα στον ηλεκτρονικό κόσμο, ...
    • Ανάπτυξη 2D platformer βιντεοπαιχνιδιού με την χρήση παιχνιδομηχανής Unity 

      Παπαδάς, Αλέξανδρος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-05)
      Η εργασία αυτή πραγματοποιεί την υλοποίηση ενός 2D βιντεοπαιχνιδιού σε περιβάλλον Unity τύπου Platformer με χαρακτηριστικά του είδους παιχνιδιών Roguelite. ‘Όλη η ανάπτυξη του παιχνιδιού έχει γίνει στο περιβάλλον της Unity ...
    • Ανάπτυξη Android δυσδιάστατου παιχνιδιού με την χρήση Firebase και Unity 

      Χατζηκυριάκου, Σωτήρης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την υλοποίηση μίας εφαρμογής Android και συγκεκριμένα ενός παιχνιδιού πλατφόρμας, σε πραγματικό χρόνο για έναν χρήστη – παίχτη με την χρήση του Firebase. Το παιχνίδι αυτό αφορά τον ...
    • Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού σε μηχανή Unity για Android συσκευές 

      Κασβίκης, Ηλίας (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)
      Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η γνωριμία και η ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού σε πλατφόρμα Unity. Παρακάτω γίνεται παρουσίαση του παιχνιδιού καθώς και των βημάτων που πραγματοποιήθηκαν για την υλοποίηση του. Αυτή ...
    • Ανάπτυξη εφαρμογής παιχνιδοποιημένης εκπαίδευσης με την μηχανή Unity και Γλώσσα C# 

      Νικητάκης, Γιώργος Άγγελος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
      Η πτυχιακή μου εργασία αφορά τη δημιουργία μιας εκπαιδευτικής εφαρμογής για Android, η οποία αναπτύχθηκε με τη χρήση της πλατφόρμας Unity και στοχεύει να βοηθήσει τους παίκτες να κατανοήσουν βασικούς κανόνες του Κώδικα ...
    • Ανάπτυξη ηλεκτρονικού παιχνιδιού τύπου space invader για κινητά τηλέφωνα υλοποιημένο σε Unity και Firebase 

      Παλιμάνης, Πέτρος Ελευθέριος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)
      Ο στόχος αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι να αναπτυχθεί ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι για κινητές συσκευές οι οποίες τρέχουν το λειτουργικό σύστημα android. Για την υλοποίηση αυτού του στόχου χρησιμοποιήθηκε το Unity game ...
    • Ανάπτυξη παιχνιδιού action RPG σε περιβάλλον Unity2D 

      Μπερούκας, Ευστάθιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)
      Η εργασία αυτή αφορά την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού Action RPG που σε περιβάλλον ανάπτυξης Unity. Περιγράφει τη σύλληψη των βασικών μηχανισμών του παιχνιδιού, όπως η μάχη σε πραγματικό χρόνο, η εξέλιξη του χαρακτήρα και την ...
    • Ανάπτυξη παιχνιδιού σοβαρού σκοπού γεωγραφίας στο Unity 

      Λυμπέτη, Χριστιάνα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03)
    • Ανάπτυξη τρισδιάστατου παιχνιδιού με υπερήρωα 

      Χατζηευλογημένος, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)
    • Αναπαράσταση του νησιού της Ύδρας στη Unity 

      Λουκιανού, Καλλίστη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-03)
      Η ανάπτυξη τρισδιάστατων ψηφιακών αναπαραστάσεων ιστορικών και γεωγραφικών περιοχών έχει γνωρίσει σημαντική πρόοδο τα τελευταία χρόνια, αξιοποιώντας τεχνολογίες όπως η μοντελοποίηση 3D, οι μηχανές γραφικών και τα γεωγραφικά ...
    • Απεικόνιση του νησιού της Ύδρας στην Unity με τρισδιάστατα μοντέλα στο Blender 

      Κατσανεβάκη, Χρυσάνθη Τσαμπίκα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-04)
      Η παρακάτω εργασίας αναλύει την χαρτογράφηση του νησιού της Ύδρας σε ηλεκτρονική τρισδιάστατη μορφή. Για να επιτευχθεί αυτό έγινε η χρήση του προγράμματος της UNITY, στο οποίο έγινε η απεικόνιση του χάρτη σε σχήμα και ...
    • Διαδικασία picking με σύγχρονες μεθόδους (Unity-AR) 

      Πέτρου, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-12)
      Ανάλυση βέλτιστης διαδρομής picking σε 3D αποθήκη χρησιμοποιώντας περιβάλλον Unity και τον αλγόριθμο Dijkstra.
    • Διαδραστική οπτικοποίηση με χρήση AR. Η περίπτωση του Κάστρου της Κάτω Χώρας Κυθήρων 

      Μαγουλά, Σπυριδούλα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)
      Οι πρακτικές συλλογής, τεκμηρίωσης και ανάδειξης ιστορικών/αρχαιολογικών αντικειμένων και χώρων πολιτισμού αντικαθίστανται σταδιακά από νέες μεθόδους, τις ψηφιακές. Tα τελευταία χρόνια η χρήση των νέων μεθόδων γίνεται ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»