Ανάπτυξη Android δυσδιάστατου παιχνιδιού με την χρήση Firebase και Unity
Android 2d game using Firebase and Unity
Bachelor Dissertation
Συγγραφέας
Χατζηκυριάκου, Σωτήρης
Ημερομηνία
2024-09Επιβλέπων
Αλέπης, ΕυθύμιοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Unity ; 2D game ; Game ; Android ; Platform game ; Mobile gameΠερίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την υλοποίηση μίας εφαρμογής Android και συγκεκριμένα ενός παιχνιδιού πλατφόρμας, σε πραγματικό χρόνο για έναν χρήστη – παίχτη με την χρήση του Firebase. Το παιχνίδι αυτό αφορά τον ανταγωνισμό μεταξύ πολλαπλών χρηστών μέσα από πολλά δύσκολα επίπεδα. Αρχικά ο χρήστης για να ζήσει αυτήν την περιπέτεια πρέπει να δημιουργήσει ένα λογαριασμό, αυτός ο λογαριασμός αποθηκεύετε αυτόματα στην Firebase. Όταν ο χρήστης συνδεθεί με τον λογαριασμό του μπορεί να απολαύσει τα δύσκολα μονοπάτια που τον περιμένουν. Για να ισοβαθμήσω την δυσκολία του παιχνιδιού έχω φτιάξει σημεία ελέγχου και έχω δώσει στον παίχτη 3 καρδίες ζωής. Σε κάθε ένα επίπεδο ο παίχτης κρίνετε να αντιμετωπίσει διαφορές δυσκολίες όπως φωτιές, παγίδες βέλους και εχθρούς για να φτάσει στον κρυμμένο θησαυρό.