dc.contributor.advisor | Αλέπης, Ευθύμιος | |
dc.contributor.author | Χατζηκυριάκου, Σωτήρης | |
dc.date.accessioned | 2024-11-05T05:53:40Z | |
dc.date.available | 2024-11-05T05:53:40Z | |
dc.date.issued | 2024-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16955 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4377 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την υλοποίηση μίας εφαρμογής Android και συγκεκριμένα ενός παιχνιδιού πλατφόρμας, σε πραγματικό χρόνο για έναν χρήστη – παίχτη με την χρήση του Firebase. Το παιχνίδι αυτό αφορά τον ανταγωνισμό μεταξύ πολλαπλών χρηστών μέσα από πολλά δύσκολα επίπεδα. Αρχικά ο χρήστης για να ζήσει αυτήν την περιπέτεια πρέπει να δημιουργήσει ένα λογαριασμό, αυτός ο λογαριασμός αποθηκεύετε αυτόματα στην Firebase. Όταν ο χρήστης συνδεθεί με τον λογαριασμό του μπορεί να απολαύσει τα δύσκολα μονοπάτια που τον περιμένουν. Για να ισοβαθμήσω την δυσκολία του παιχνιδιού έχω φτιάξει σημεία ελέγχου και έχω δώσει στον παίχτη 3 καρδίες ζωής. Σε κάθε ένα επίπεδο ο παίχτης κρίνετε να αντιμετωπίσει διαφορές δυσκολίες όπως φωτιές, παγίδες βέλους και εχθρούς για να φτάσει στον κρυμμένο θησαυρό. | el |
dc.format.extent | 58 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ανάπτυξη Android δυσδιάστατου παιχνιδιού με την χρήση Firebase και Unity | el |
dc.title.alternative | Android 2d game using Firebase and Unity | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This thesis aims to implement an Android application and specifically a real time game platform for a user using Firebase. This game involves competition between multiple users through many challenging levels. Initially the user to experience this adventure must create an account, this account is automatically saved in Firebase. Once the user logs in with his account he can enjoy the challenging paths that await him. To balance the difficulty of the game I have made a checkpoint system, and I gave the player 3 hearts of life. In each level the player is judged to face different difficulties such as fires, arrow traps and enemies to reach the hidden treasure. | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | 2D game | el |
dc.subject.keyword | Game | el |
dc.subject.keyword | Android | el |
dc.subject.keyword | Platform game | el |
dc.subject.keyword | Mobile game | el |
dc.date.defense | 2024-09-30 | |